امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23669 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضورمعاون استانداری خوزستان و مدیران عامل شرکت های توسعه نیشکر؛

تشریح شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت توسط مدير بانک قرض الحسنه رسالت استان خوزستان

خبرایران: مدير بانک قرض الحسنه استان خوزستان با معاونت اقتصادي استاندارخوزستان و مديران عامل شركت هاي توسعه نيشكر و صنايع جانبي در خصوص تفاهم نامه همكاري و حمايت در طرح توسعه كار افريني اجتماعي رسالت به گفتگو پرداخت.
تشریح شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت توسط مدير بانک قرض الحسنه رسالت استان خوزستان

در اين ديدار حسام الدين باشي زاده در جمع مديران عامل شركت هاي توسعه نيشكر و صنايع جانبي به معرفي  بانك قرض الحسنه رسالت، نحوه خدمات و فعاليت هاي اين بانك پرداخت و نمونه اي از فعاليت هاي  شبكه كارافريني اجتماعي رسالت در شهرستان هويزه را تشريح کرد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه مرآت در بانک قرض الحسنه رسالت افزود: مرآت  برای اعتبارسنجی در این بانک ایجاد شده که به مشتریان یک نمره اعتباری اعطا و براساس آن میزان پرداخت تسهیلات را مشخص می کند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت در راستای اقتصاد مقاومتی در استان خوزستان  گفت: این شبکه متشکل از پنج مجموعه( انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه وکارآفرینی اجتماعی، پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، بانک قرض الحسنه رسالت  و گروه توسعه کارآفرینی ثمین) است  که بانک در این شبکه نقش تامین مالی خرد را برعهده دارد.

مدیربانک قرض الحسنه رسالت استان خوزستان با بیان اینکه  توسعه  کسب و کارهای خُرد و خانگی در شهرهای کوچک و روستاها از جمله مهمترین اهداف این شبکه است ، افزود: هويزه ،لالي و ماهشهر مناطقي هستند كه  شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت در حال انجام فعاليت در اين شهرستان ها است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب