امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23671 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

باشگاه یونانی اعلام کرد؛

شجاعی و حاج صفی باید مقابل مکابی رژیم صهیونیستی به میدان بروند

خبرایران: باشگاه پانیونیوس یونان از دو بازیکن ایرانی خود خواست تا برابر مکابی به میدان بروند.
شجاعی و حاج صفی باید مقابل مکابی رژیم صهیونیستی به میدان بروند

به گزارش خبرایران، باشگاه پانیونیوس یونان با انتشار بیانیه ای رسمی در سایت این باشگاه از دو بازیکن ایرانی خود درخواست کرد تا در دیدار برگشت برابر مکابی رژیم صهیونیستی به میدان بروند.

در این بیانیه رسمی باشگاه یونانی آمده است:
باشگاه پانیونیوس یونان با احترام کامل به تصمیم شجاعی و حاج صفی که باشگاه را در سفر به سرزمین های اشغالی همراهی نکردند، از این دو بازیکن می خواهد تا به قرارداد خود با باشگاه احترام گذاشته و برای صعود تیم به دور بعدی با حضور در دیدار برگشت شرکت کنند. بازیکنان حرفه ای در این سطح باید به قرارداد خود احترام بگذارند و به صعود تیم خود به مراحل بعدی کمک کنند."

بنا به گزارش ورزش سه از یونان رسانه های ایرانی با توجه به عملکرد شجاعی و حاج صفی در این تیم این موضع جدید از سوی باشگاه یونانی را تعجب آور ارزیابی کرده اند. البته جان جوگروپولوس خبرنگار نشریه گاتزتای یونان به ورزش سه می گوید: ممکن است باشگاه پانیونیوس از میزبان حساسیت ایرانی ها نسبت به موضوع اسرائیل بی خبر باشد. 
این تیم یونانی در دیدار رفت که به میزبانی مکابی در سرزمین های اشغالی برگزار شد با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود شکست خورد و حالا به دو بازیکن اصلی خود برای جبران این نتیجه نیاز دارد. پانیونیوس یونان فصل گذشته نمایش درخشانی در لیگ یونان داشت و برای ادامه این روند روی دو بازیکن ایرانی خود حساب کرده اما با توجه به روابط ایران و رژیم اشغالگر قدس شجاعی و حاج صفی نمی توانند در این دیدار به میدان بروند تا به این ترتیب حضور آنها در تیم یونانی تحت الشعاع این تصمیم قرار بگیرد. البته فشار ناگهانی باشگاه یونانی به دو ستاره ایرانی خود در شرایطی است که آنها از منع حضور این بازیکنان در دیدار مقابل تیم های اسرائیلی باخبرند و هیچ اتفاق تازه ای رخ نداده است.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب