امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23678 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و بیمه البرز

خبرایران: بانک ملت و شرکت بیمه البرز با هدف ارتقای سطح همکاری های متقابل و افزایش مراودات بانکی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و بیمه البرز
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملت، در این تفاهمنامه که به امضای دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک ملت و سید رسول تاجدار مدیرعامل شرکت بیمه البرز رسیده، ارتقای سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی از طریق تمرکز بخشی از حساب های شرکت و گسترش بسترهای مناسب برای ارائه تسهیلات، خدمات بیمه ای و سرمایه گذاری مشترک مورد تاکید قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، بانک ملت در قالب این تفاهمنامه انواع خدمات بانکی شامل خدمات خرد و خدمات ویژه بانکداری الکترونیک، خدمات اعتباری، خدمات تامین سرمایه و ... را به شرکت بیمه البرز ارائه خواهد داد.
مدت این تفاهمنامه سه سال تعیین شده است که با توافق و رضایت طرفین قابل تمدید خواهد بود.
در این مراسم که محمدعلی خادمی مدیر امور ناحیه یک و علیرضا عابدین زاده مدیر شعب منطقه پنج تهران بانک ملت نیز در آن حضور داشتند، تمرکز فعالیت ها و خدمات شرکت بیمه البرز در شعبه بیمارستان ایرانمهر به عنوان شعبه پایلوت، مورد تاکید قرار گرفت.
 
 
 
 
 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب