امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2368 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم خداکرم جلالی؛

مجری طرح توسعه پارک های جنگلی منصوب شد

خبرایران: طی حکمی از سوی رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور علیرضا هدایتی به عنوان مشاور و مجری طرح توسعه پارک های جنگلی و درختکاری در اطراف جاده ها و بزرگرا ه های کشور منصوب شد.
مجری طرح توسعه پارک های جنگلی منصوب شد

به گزارش خبرایران، طی حکمی از سوی رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور علیرضا هدایتی به عنوان مشاور و مجری طرح توسعه پارک های جنگلی و درختکاری در اطراف جاده ها و بزرگرا ه های کشور منصوب شد. متن حکم صادره از سوی خداکرم جلالی بدین شرح است:

 

جناب آقای  مهندس علیرضا هدایتی

سلام علیکم

  نظربه تعهد، تخصص و  تجارب ارزشمند مدیریتی جنابعالی با حفظ پست سازمانی،بعنوان مشاور  رئیس سازمان و مجری طرح توسعه پارک های جنگلی و درختکاری در اطراف جاده ها و بزرگراه های کشور منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند قادر و با هماهنگی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها و با بهره گیری از مشارکت مردم و دستگاه های  اجرایی در توسعه فضای سبزکشور متناسب با شرایط اقلیمی و با تأکید برگونه های بومی موفق  باشید.

بدیهی است مدیران ستادی و استانی کمال همکاری  لازم  را با جنابعالی معمول خواهند داشت.

شایسته  است در پایان هر ماه گزارشی از پیشرفت امور را به تفکیک استانی ارائه نمائید .توفیق روز افزون جنابعالی را درخدمت به نظام مقدس جمهوری  اسلامی  ایران و پیشبرد برنامه های دولت تدبیرو امید درحوزه منابع طبیعی از خداوند قادر مسئلت دارم .

 

 

خداکرم جلالی

معاون وزیر و رئیس سازمان

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب