امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23697 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فصل نرگس از ١٨ مرداد ماه به سینما ها می آید/ رونمایی از پوستر فیلم

خبرایران : فیلم سینمایی فصل نرگس به نویسندگی و کارگردان نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت از چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه اکران خود را در گروه سينمايي استقلال آغاز می کند.
فصل نرگس از ١٨ مرداد ماه به سینما ها می آید/ رونمایی از پوستر فیلم

به گزارش خبرایران از مشاور رسانه ای فیلم؛ در آستانه اکران «فصل نرگس» پوستر فیلم با طرحی از رضا جباري  و لوگو تايپ سيروس سليمي رونمایی شد .

فصل نرگس ، در ژانر اجتماعي با نگاهي انسان دوستانه ، قصه اي اميد بخش را به شيوه اي متفاوت روايت مي كند. فیلم روايت عاشقانه اي از زندگي آدمهاي معمولي است كه در وانفساي امروز و در جهاني كه ميل به خودشيفتگي و خود محوري دارد، شفافيت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوش ناشي از انسانيت و نوع دوستي را به درستي درك مي كنند.

فصل نرگس با شعار«تو ارزش روزهای زندگی رو به اندازه من نمی دونی» ،  اثري پربازيگر است و لوكيشن هاي متعددي دارد كه از جنوبي ترين نقطه تهران تا شمالي ترين منطقه پايتخت را به تصوير كشيده است .

يكتا ناصر ، ريما رامين فر ، امير آقايي ، پژمان بازغي ، شايسته ايراني ، محمدرضا هدايتي ، صالح ميرزاآقايي ، شيرين اسماعيلي ، شبنم گودرزي و گوهر خيرانديش تركيب بازيگران فيلم فصل نرگس را تشكيل مي دهند.

اين فيلم در فهرست آثار  منتخب جشنواره فيلم فجر بوده است ، و امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه  ساعت ۱۸:۰۰ در جشنواره بين المللي فيلم شهر به نمایش در آمده و با بيست و شش فيلم ديگر در بخش مسابقه به  رقابت مي پردازد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب