امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23699 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با استاندار آذربایجان غربی

خبرایران:محمد حسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با استاندار آذربایجان غربی

به گزارش خبرایران، در این دیدار محمدحسین حسین زاده  گفت: بانک قرض الحسنه رسالت بانکی خرد است و مخاطبین آن ۸۰ درصد از افراد جامعه هستند که نیاز به تسهیلات کلان ندارند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: این شبکه متشکل از پنج مجموعه( انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه وکارآفرینی اجتماعی، پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، بانک قرض الحسنه رسالت و گروه توسعه کارآفرینی ثمین) است که بانک در این شبکه نقش تامین مالی خرد را برعهده دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه توسعه کسب و کارهای خُرد و خانگی در شهرهای کوچک و روستاها از جمله مهمترین اهداف این شبکه است،اظهارداشت: در این راستا کارهای زیادی در یکساله گذشته در چندین شهر انجام شده و نتیجه خوبی داشته است. مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت  افزود: مناطقی در استان آذربایجان غربی برای ایجاد شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت مد نظر گرفته شده  که  در حال حاضر به دنبال بررسی و مطالعه مناطق مورد نظر هستیم .

 استاندار آذربایجان غربی در این دیدار به ظرفیت شهرهای مختلف استان و بویژه شهر تکاب اشاره کرد و گفت: شهر تکاب به عنوان شهر پایلوت در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است .

سعادت افزود:شهرستان تکاب به لحاظ جغرافیایی و وجود معادن طلا و مردمانی سخت کوش و هنر پرور و همچنین  تولید فرش تکاب یکی از شهرستانهای مستعد استان به شمار می رود و ما از اجرای شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت در این شهرستان حمایت می کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب