امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23703 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انعقاد 7 تفاهم نامه همکاری طرح حمایت از مدارس در منطقه 10

خبرایران: 7 تفاهم نامه طرح حمایت از مدارس منطقه با امضای شهردار منطقه 10 و رئیس آموزش و پرورش منطقه منعقد شد.
انعقاد 7 تفاهم نامه همکاری طرح حمایت از مدارس در منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در جلسه ای با حضور عباس بابازاده شهردار منطقه 10 و دری رئیس آموزش و پرورش منطقه 7 تفاهم نامه عمرانی، تجهیزاتی و آموزشی به امضای طرفین رسید.

بابازاده در این جلسه با اشاره به فعالیت های عمرانی،تجهیزاتی و آموزشی در سال گذشته در مدارس گفت : به منظور ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه درتوزیع خدمات به مدارس در راستای کمک به ارتقاء سطح خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش آموزان با امضای 7 تفاهم نامه با اداره آموزش و پرورش منطقه فعالیتهای عمرانی در 17 واحد آموزشی، کمک های تجهیزاتی در 62 واحد آموزشی و برنامه های آموزشی با رویکرد آموزش های اجتماعی ،فرهنگی وتبلیغی در 124 واحد آموزشی اجرایی می شود.

وی خاطر نشان کرد: توافقات و تعاملات انجام شده شهرداری و اداره آموزش و پرورش منطقه برای نوسازی، بهسازی و کمک به تجهیز مدارس منطقه گام موثری در تحقق اهداف مدیریت شهری برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان منطقه خواهد بود.

بابازاده توزیع و ارتقاء خدمات به مدارس را یکی از سیاست های کلان مدیریت شهری دانست و به اهمیت نقش مدارس در توسعه و تعمیق فرهنگ جامعه شهری اشاره کرد و اظهار داشت :تجهیز، بهسازی و نوسازی محیط های آموزشی و همچنین همکاری شهرداری و آموزش و پرورش برای آموزش حقوق و تکالیف شهروندی به دانش آموزان و خانواده هایشان امری ضروری است  و موجبات مشارکت شهروندان در امور شهری و نگهداشت شهر را برای برون رفت از مشکلات شهرنشینی و معضلات اجتماعی فراهم می آورد.

در پایان رئیس آموزش و پرورش منطقه نیز ضمن ابراز رضایت از اقدامات شهرداری منطقه برای همکاری های گسترده در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است پایگاه تابستانی و اوقات فراغت مدارس منطقه از تیرماه سال جاری در 4 مدرسه منتخب در حال برگزاری است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب