امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2372 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اردوهای راهیان نور ویژه جوانان هلال احمر آغاز شد

خبرایران: معاون دانشجويي و جوانان سازمان جوانان جمعيت هلال احمر از آغاز اردوهاي راهيان نور ويژه جوانان هلال احمر خبر داد.
اردوهای راهیان نور ویژه جوانان هلال احمر آغاز شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، امیر للـه گانی با اعلام این خبر گفت: اردوهای راهیان نور امسال با ظرفیت یک هزار نفر و در دو گروه خواهران و برادران برگزار می شود.

معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بازدید از محل شهادت دکتر مهدی چمران در دهلاویه، بازدید از منطقه عملیاتی چزابه، بازدید از منطقه عملیاتی فکه، زیارت مقتل شهید آوینی و شهدای فکه، اجرای رزم شبانه توسط یگان های تکاور نیروی زمینی ارتش، بازدید از مناطق عملیاتی بدر و خیبر، منطقه عملیاتی کربلای ۵ و زیارت یادمان شهدای شلمچه، بازدید از مسجد جامع خرمشهر و یادمان کربلای چهار را از برنامه های اردوهای راهیان نور این سازمان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: این بازدید در راستای ارتقای روحیه داوطلبی و آشنایی هر چه بیشتر جوانان هلال احمر با فرهنگ ایثار و شهادت انجام می شود.

للـه گانی ابراز امیدواری کرد بتوان با توسعه فرهنگ ایثار و فداکاری بین جوانان عضو هلال احمر، همواره رشادت های داوطلبان هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داشت.

وی با بیان اینکه روحیه داوطلبی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگوی اعضای سازمان جوانان هلال احمر است، گفت: رزمندگان ما مظهر معنویت، دینداری، ایثار و از خودگذشتگی هستند که در هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب