امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23729 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رقابت مسی ، رونالدو و دیبالا بالا گرفت؛

نامزدهای برترین های فصل چمپیونزلیگ معرفی شدند / حضور 3 بازیکن از منچستریونایتد در جمع بهترین های لیگ اروپا

خبرایران:یوفا، نامزدهای دریافت عنوان بهترین بازیکن فصل چمپیونزلیگ را اعلام کرد.
نامزدهای برترین های فصل چمپیونزلیگ معرفی شدند / حضور 3 بازیکن از منچستریونایتد در جمع بهترین های لیگ اروپا

به گزارش خبرایران، شاگردان زیدان که موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند، بیشترین نماینده را در جمع بهترین های این فصل در اختیار دارند. پس از آنها، یوونتوس با سه نماینده در رده دوم قرار گرفته و بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید، یک نماینده در این فهرست دارند.

 

فهرست کامل به شرح زیر است:

نامزدهای عنوان بهترین دروازه بان فصل چمپیونزلیگ: مانوئل نویر، یان اوبلاک، جانلوئیجی بوفون

نامزدهای عنوان بهترین مدافع فصل چمپیونزلیگ: لئوناردو بونوچی، مارسلو، راموس

نامزدهای عنوان بهترین هافبک فصل چمپیونزلیگ: کاسمیرو، مودریچ، تونی کروس

نامزدهای عنوان بهترین مهاجم فصل چمپیونزلیگ: لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا

در جمع گلرها، بوفون، نویر و اوبلاک قرار گرفته اند که بوفون توانست با یووه تا فینال چمپیونزلیگ صعود کند ولی در کسب قهرمانی باز هم ناکام ماند و با شکست 4-1 مقابل رئال، جام از دست او رفت. نویر با بایرن توانست تا یک چهارم نهایی صعود کند ولی در دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال، 6 گل دریافت کرد و از رقابت ها کنار رفتند، هر چند که عملکرد نسبتا خوبی در این رقابت ها داشتند.

در خط دفاعی، بونوچی، مارسلو و راموس حضور دارند که هر 3 بازیکن موفق شدند تا فینال رقابت ها صعود کنند ولی در فینال، رئال موفق شد 4-1 یووه را شکست دهد و این راموس بود که جام را در نهایت بالای سر برد.

در خط میانی هر سه بازیکن از رئال مادرید انتخاب شده اند. کاسمیرو، مودریچ و تونی کروس موفق شدند تحت هدایت زیدان به فینال چمپیونزلیگ برسند و در دومین سال پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در خط حمله، لیونل مسی، رونالدو و دیبالا انتخاب شده اند که در این بین رونالدو و دیبالا موفق شدند به فینال چمپیونزلیگ صعود کنند و رونالدو با دو گل موفق شد قهرمانی را برای رئال کسب کند. او همچنین توانست کفش طلا رقابت ها را از آن خود کند و احتمالا توپ طلا را نیز از آن خود خواهد کرد. دیبالا نیز درخشش خوبی تا مرحله نیمه نهایی داشت و به خصوص مقابل بارسلونا بسیار درخشان ظاهر شد ولی از نیمه نهایی به بعد نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. مسی نیز که با تیمش در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد، 11 گل در رقابت ها به ثمر رساند و تا پیش از فینال بهترین گلزن جام بود ولی در نهایت رونالدو جای او را گرفت.

از لیگ اروپا نیز سه بازیکن برای عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شده اند که هر سه بازیکن متعلق به منچستریونایتد، قهرمان این رقابت ها هستند. زلاتان ابراهیموویچ، پل پوگبا و هنریک مخیتاریان، این فهرست را تشکیل می‌دهند.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب