امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23734 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

زیر سقف دودی در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود

خبرایران: فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده یکشنبه 15 مرداد ماه 1396 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران ، نقد و بررسی می‌شود.
زیر سقف دودی در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود

به گزارش خبرایران به نقل از باشگاه فیلم تهران، در خلاصه داستان فیلم «زیر سقف دودی» که به موضوع طلاق عاطفی در جامعه می پردازد، آمده است : شیرین که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست، که موفق نمی شود و به بحران می رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت او از این بحران او را با چالش جدیدی رو به رو می کند.

این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و توانست در ۶ بخش نامزد دریافت جایزه شود و مریلا زارعی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن و ایمان امیدواری به عنوان بهترین طراح گریم سیمرغ بلورین این دوره جشنواره را برای «زیر سقف دودی» دریافت کردند.

پوران درخشنده (نویسنده و کارگردان)، ابوالفضل میری (بازیگر)، نفیسه روشن (بازیگر)، سید سهیل رضایی (روانشناس)، کورش جاهد (کارشناس سینما) و جمعی از بازیگران فیلم مهمانان چهارصد و چهل و یکمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

پوران درخشنده (نویسنده، کارگردان و تهیه کننده)، دکتر محمدهادی کریمی (مشاور فیلمنامه)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، هایده صفی یاری (تدوین)، حجت اشتری (طراح صحنه)، کارن همایونفر (موسیقی)، عباس رستگارپور (صدابردار)، محمدرضا دلپاک (طراحی و ترکیب صدا)، ایمان امیدواری (طراح چهره پردازی)، بابک برزویه (عکاس)، بیتا موسوی (مشاور رسانه ای)، فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی، فرشید زارعی‌فرد ، ابوالفضل میری و لاله مرزبان، جمعی ازعوامل و بازیگران این فیلم هستند.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب