امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2375 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درمانگاه حضرت زینب(س) در کربلا به بهره برداری رسید

خبرایران: درمانگاه حضرت زینب (س) در کربلا از طرح های اجرا شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور رئیس ستاد و مقامات عراقی به بهره برداری رسمی رسید.
درمانگاه حضرت زینب(س) در کربلا به بهره برداری رسید

darmangah-zeynab-2

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات حسن پلارک با ابراز خرسندی از حضور و همکاری پزشکان ایرانی و عراقی در کنار یکدیگر در این درمانگاه افزود: قریب به ۲۰ نفر از کادر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تخصص های مختلف برای راه اندازی این درمانگاه داوطلبانه اقدام نموده اند.

وی با تشکر از مدیریت و کادر پزشکی و پرستاری دانشگاه مذکور اعلام کرد: در کنار ارایه خدمات پزشکی از سوی پزشکان و پرستاران ایرانی به زایران و مردم عراق، انتقال تجربه هم صورت خواهد گرفت.

darmangah-zeynab-1

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: دی کلینیک حضرت زینب (س) بخش های مختلف پزشکی و درمانی از جمله چشم پزشکی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، قلب، آزمایشگاه، عمومی، داروخانه ، اورژانس ، اتاق احیا و اتاق عمل سرپایی دارد که این خدمات پزشکی رایگان ارایه می شود.

darmangah-zeynab-3

لازم به ذکر است دی کلینیک حضرت زینب(ع) در ۱۰۰۰ مترمربع در طبقه همکف مجتمع خدماتی سیدالشهداء (ع) قراردارد که به همت متبرعین متخصص تمامی تجهیزات آن تامین ، نصب و راه اندازی شده است .

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب