امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23793 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پرداخت بالغ بر 29 هزار میلیارد ریال تسهیلات احداث گلخانه توسط بانک کشاورزی در دولت تدبیر و امید

خبرایران: بانک کشاورزی طی چهارسال فعالیت دولت تدبیر و امید، برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بیش از 29 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای احداث 66000 واحد تاسیسات گلخانه ای پرداخت کرده است تا نقش حمایتی خود را به عنوان سازمانی دانش بنیان که همواره بر استفاده از فناوری های نوین تاکید داشته است، ایفا کند.
پرداخت بالغ بر 29 هزار میلیارد ریال تسهیلات احداث گلخانه توسط بانک کشاورزی در دولت تدبیر و امید

احداث گلخانه ها به ویژه در مناطقی که با شرایط نا مناسب آب و هوایی مواجه هستند ، تاثیری به سزا در اشتغالزایی، کاهش روند مهاجرت به شهرها و تامین امنیت غذایی کشور داشته و بانک کشاورزی از این طریق توانسته است با مدیریت بحران ، نقشی تعیین کننده در مقابله با یکی از چالش های مطرح جهان امروز و بالابردن راندمان تولید در شرایط دشوار محدودیت منابع انرژی، آب و خاک داشته باشد.

بانک کشاورزی با چنین چشم اندازی و در تبعیت از سیاست های اقتصادی دولت یازدهم، پرداخت تسهیلات برای احداث تاسیسات گلخانه ای را در اولویت برنامه های اعتباری خود قرار داده است .

این بانک علاوه بر تامین مالی طرح های گلخانه ای، با استفاده از کارشناسان مجرب و سامانه های الکترونیکی و با ارائه خدمات مشاوره ای، مالی و نظارتی از متقاضیان احداث گلخانه حمایت می کند و امیدوار است همچون گذشته در امر توسعه کشت های گلخانه ای و افزایش کمیت و کیفیت تولیدات آن با موفقیت گام بردارد.

شایان ذکر است استان های اصفهان، تهران، خوزستان، فارس و جنوب کرمان، به ترتیب بیشترین میزان جذب اعتبارات گلخانه ها  و دریافت تسهیلات مربوطه را به خود اختصاص داده اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب