امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23821 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رييس كل بانک مركزی اعلام کرد؛

ثامن، كوثر و مهر اقتصاد تجميع می شوند

خبرایران:رييس كل بانک مركزي در برنامه نگاه يک ثامن را موسسه بدون مشكل دانست و افزود: اين موسسه بزودي به شبكه شتاب متصل مي شود.
ثامن، كوثر و مهر اقتصاد تجميع می شوند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ولي الله سيف با تاكيد بر اينكه ثامن با ثامن الحجج به طور كامل متفاوت است، گفت: ثامن الائمه پس از الزام بانك مركزي مبني بر استفاده نكردن از اسماء متبركه به ثامن تغيير نام داد اسم خود را اصلاح كرده است و ثامن از نظر ما مشكل خاصي ندارد و در حال بررسي و تصميم گيري در خصوص تجميع موسسه ثامن، مهر اقتصاد و كوثر هستيم كه با هم به فعاليت كنند و اين تصميم در حال شكل گيري است.
 ثامن عضو شتاب مي شود
وي با بيان اينكه ثامن عضو شتاب مي شود، افزود: بر اساس بررسي هاي ما هيچگونه تزلزلي هم ندارد و دارايي و بدهي هاي ثامن وضعيت متعادلي دارد و ثامن مشكلي ندارد.
رييس كل بانك مركزي يادآور شد: اين حجم تقاضاي نقدينگي براي هر مجموعه اي در بازار پول بروز مشكل مي كرد و زماني که مردم هجوم بياورند نقدينگي در شعبه وجود ندارد و نبايد متبادر شود كه بانك مشكل دارد.
از نظر بانک‌مرکزي ثامن مشكلي ندارد و اين موسسات با موسسات غير مجاز تفاوت دارند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب