امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23856 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عابد ملکی خبر داد:

رشد سیزده درصدی قیمت مسکن در منطقه 12

خبرایران:شهردار منطقه 12 تهران از رشد 13 درصدی قیمت مسکن در قلب تاریخی تهران خبر داد
رشد سیزده درصدی قیمت مسکن در منطقه 12

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ؛ عابد ملکی با بیان این مطلب افزود: طبق جدیدترین آمارهای بانک مرکزی قیمت مسکن در این منطقه در تیرماه سال 96 نسبت به تیرماه سال گذشته رشد 13 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: اجرای طرح ارتقاء کیفیت زندگی در قلب تاریخی تهران در قالب طرح های کالبدی ، فرهنگی و اجتماعی باعث شده تا ارزش افزوده مسکن در تیرماه امسال به نسبت تیرماه سال گذشته رشد نسبی داشته باشد.

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه برنامه های مدیریت شهری تهران برای بازگشت زندگی به قلب تاریخی تهران متوقف نخواهد شد ؛ یادآور شد: توسعه مسیرهای پیاده رو، بهبود وضع کالبدی منطقه از قبیل مناسب سازی میادین مهم و قدیمی این منطقه ، اجرای طرح های بزرگ فرهنگی در باغ ملی تهران ؛ توسعه گردشگری شهری در قلب تاریخی تهران ، همکاری با اتحادیه هتلداران تهران در جهت بهبود وضعیت اقامتگاه های منطقه جهت جذب توریست ، بهبود وضعیت بوستان های این محدوده و... از جمله طرح هایی بود که در سال های اخیر در منطقه 12 اجرایی شد.

وی با اشاره به رشد اقتصادی محله های قدیمی و پر آسیب منطقه 12 بیان کرد: یکی از تاثیرگذارترین برنامه های مدیریت شهری تهران در این منطقه احیا و بازسازی بازارچه عودلاجان به عنوان یکی از بازارهای مسقف قدیمی پایتخت بود که توانست این بازار مخروبه را به یکی از قطب های صنایع دستی تبدیل کند.

ملکی احیای خیابان سی تیر را به عنوان خیابان ادیان تهران ، یکی دیگر از طرح های موفق منطقه دانست و تاکید کرد: در حال حاضر شب ها خیابان سی تیر به یکی از مقاصد سفر و همچنین تفریح پایتخت نشینان در قلب تهران تبدیل شده است.

به گفته شهردار منطقه 12 تهران ؛  در حالی رشد قیمت مسکن در قلب تاریخی تهران رشد 13 درصدی داشته است که براساس آمار بانک مرکزی ، منطقه یک به عنوان منطقه ای برخوردار یک درصد کاهش رشد داشته است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب