امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23870 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اطلاعیه شهرداری منطقه 12؛

ورود کلیه کامیون ها و وسایل نقلیه باری در تمامی ساعت شبانه روز به منطقه 12 ممنوع شد

خبرایران: از روز چهارشنبه 18 مردادماه 96 تردد کلیه کامیون ها و وسایل نقلیه باری دارای ظرفیت حمل بار بیش از 6 تن در منطقه 12 تهران در تمامی ساعت شبانه روز ممنوع است .
ورود کلیه کامیون ها و وسایل نقلیه باری در تمامی ساعت شبانه روز به منطقه 12 ممنوع شد

شهرداری منطقه 12 تهران به اطلاع شهروندان محترم می رساند بنا بر مصوبه سی و نهم شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ، در راستای طرح ارتقاء کیفیت زندگی و انضباط شهری در قلب طهران و به استناد ماده هجدهم قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب 1389 ، از روز چهارشنبه 18/5/96 تردد کلیه کامیون ها و وسایل نقلیه باری دارای ظرفیت حمل بار بیش از 6 تن در منطقه 12 تهران در تمامی ساعت شبانه روز ممنوع است .

همچنین تردد و توقف تاکسی های خطی که مسیرشان از معابر محدوده چهاردیواری بازار عبور نمی کند ممنوع بوده و توقف حاشیه ای برای تاکسی و سواری شخصی در ساعات 30/6 الی 21 تنها در توفقگاههای حاشیه ای عمومی محدوده چهاردیواری بازار مجاز است .

در ضمن توقف حاشیه ای در توقفگاههای حاشیه ای مخصوص بار در محدوده چهار دیواری بازار در ساعت 30/6 الی 21 ، صرفا برای ناوگان باری ساماندهی شده ، مجاز است.

یادآور می شود تردد کلیه وسایل نقلیه باری عمومی یا عضو نهادهای صنفی ، بدون پروانه فعالیت و عدم عضویت در شرکتهای دارای پروانه بهره برداری از شهرداری موضوع تبصره یکم و نهم قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی نیز ممنوع است.

گفتنی است در همه  موارد پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با صدور برگ جریمه ، تصاویر دوربین های خودروهای ثبت تخلفات و ... اعمال قانون خواهد نمود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب