امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دیدار صمیمانه مدیرعامل بانک سرمایه با همکاران شعب امین حضور و ابوسعید

خبرایران:مدیرعامل بانک سرمایه در دیداری صمیمانه از دوشعبه امین حضور و ابوسعید بازدیدنمود و با همکاران این دوشعبه به گفت و گو پرداخت.
 دیدار صمیمانه مدیرعامل بانک سرمایه با همکاران شعب امین حضور و ابوسعید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک سرمایه، علیرضا پویان شاد، مدیر عامل و عضو هیات مدیره به صورت سرزده از دو شعبه امین حضور و ابوسعید بازدید نموده و ضمن گفتگو با همکاران، از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات دو شعبه قرار گرفت.
در این بازدید پویان شاد ابتدا با مسئولین هر یک از شعب در خصوص وضعیت منابع و مصارف، عملکرد شعبه در خصوص بازاریابی و سایر آمارهای مربوط به عملکرد شعب به بحث و گفت و گو نشست و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای مسئولین هر دو شعبه، راهکارها و پیشنهادهای خود را به منظور بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری شعبه ابراز نمود.
لازم به ذکر است مدیرعامل بانک سرمایه در پایان پس از گوش سپردن به سخنان همکاران دو شعبه ذکرشده، در خصوص نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادات آنها پیرامون مسائل شعبه، رهنمودهایی در خصوص انجام بهتر امور به همکاران بیان نمود.

 

 
گالری

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب