امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24021 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با شرکت ۲۵۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تيم باشگاهی؛

آپ قهرمان دو و ميدانی ایران شد

خبرایران: مرحله اول مسابقات ليگ دو و ميداني کشور با برتري تيم آسان پرداخت (آپ) به‌پايان رسيد.
آپ قهرمان دو و ميدانی ایران شد

به گزارش خبرایران، بيست‌و‌يکمين دوره رقابت‌هاي دو و ميداني قهرماني باشگاه کشور که با شرکت ۲۵۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تيم باشگاهي در روزهاي دوشنبه و سه شنبه ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و تيم آسان پرداخت با ۲۱۷ امتياز به قهرماني رسيد.

در روز اول برگزاري مرحله اول اين مسابقات ابراهيم رحيميان در ماده ۲۰ کيلومتر پياده‌روي، مرتضي ناظمي در پرتاب وزنه، آرمين سبحاني در ۱۱۰ متر با مانع، محمد صميمي و احسان حدادي در پرتاب ديسک، محمد چشمه‌زار در ۱۰۰ متر، سبحان طاهرخاني در پرش طول، علي خديور در ۴۰۰ متر، همايون همتي در ۵ هزار متر، محمدرضا وظيفه دوست در پرش ارتفاع براي آسان پرداخت امتياز آوري کردند. در روز دوم نيز اميد تاجي در پرتاب نيزه، پژمان يارولي در ۸۰۰ متر، همايون همتي در سه هزار متر با مانع، علي خديور و محمد چشمه‌زار در ۲۰۰ متر، پژمان قلعه‌نويي در پرتاب چکش، جليل ناصري و محمد جواد صيادي در ۱۰ هزار متر، علي دهقان منشادي در پرش با نيزه امتياز آوران آسان پرداخت بودند. اين اولين تجربه حضور تيم آسان پرداخت به‌عنوان باشگاه دو و ميداني در مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي کشور است.

گفتني است شرکت آسان پرداخت (آپ) در راستاي مسئوليت­ اجتماعي خود، براي دومين سال پياپي به عنوان حامي مالي در کنار فدراسيون دو و ميداني قرار دارد و از مسابقات و رويدادهاي متعدد ورزش مادر، در حوزه هاي قهرماني و پايه حمايت مي‌کند.

Image result for ‫آپ قهرمان دو و ميدانی ایران شد‬‎
Image result for ‫آپ قهرمان دو و ميدانی ایران شد‬‎

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب