امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24023 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قائم مقام شهردار منطقه یک:

طرح فوریتی نگداشت شهر در شمال تهران اجرایی شد

خبرایران: طرح فوریتی نگهداشت شهر با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان در شمال تهران اجرایی شد.
طرح فوریتی نگداشت شهر در شمال تهران اجرایی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس علیرضا حسینی قائم مقام  شهرداری این منطقه در جلسه ابلاغ تدابیر شهردار تهران به معاونین، روسای ادارات، شهرداران نواحی و... منطقه یک با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: همه مسئولین به خصوص مدیران ارشد در همه بخش های مجموعه شهرداری ها باید با همدلی ، همفکری و تعامل در کنار هم به فعالیت بپردازند تا کارها به سرعت و مبتنی بر تدابیر ابلاغی شهردار تهران به پیش برود و همه ی موارد آن در اجرای همه طرح ها ، پروژها و اقدامات در نظر گرفته شود.

مهندس حسینی تصریح کرد: اجرای طرح نگهداشت شهر با رویکرد کاهش پیام های مردمی در سامانه های 137 و نظارت همگانی 1888 از 15 مرداد ماه در اولویت اجرایی همه معاونت ها و نواحی ده گانه شهرداری منطقه یک قرار گرفته است.

این مقام مسئول از مدیریت شهری منطقه خواست در اجرای طرح نگهداشت شهر ،پاکیزگي وآراستگي معابر  منتهي به مراکز آموزشي را درآستانه سال جديد تحصیلي مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: اهمیت بر نظافت و پاکسازی معابر، فضاهای سبز ، انهار، لکه گیری آسفالت ، ساماندهی پیاده روها ، جداول ، پایانه های مسافربری ، حصارهای کارگاهی و...  در حوزه های فنی و عمرانی، ترافیکی ، شهرسازی، خدمات شهری و ...در طرح فوریتی نگهداشت شهر قرار دارد که مبنای ارزیابی عملکرد مناطق شهرداری تهران به شمار می رود و باید با دقت انجام شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب