امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24039 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کارگاه آموزشی گل و گیاه در مدارس سطح محدوده ی منطقه 12

خبرایران : معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12 تهران از برگزاری کارگاههای آموزشی گل و گیاه در مدارس سطح محدوده ی این منطقه خبر داد.
کارگاه آموزشی گل و گیاه در مدارس سطح محدوده ی منطقه 12

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، سید مرتضی علم الهدی معاون امورشهری و فضای سبز این منطقه گفت : مرکز آموزش و مشاوره فضای سبز با هدف تشویق و ترغیب دانش آموزان به حفظ ، نگهداری و توسعه فضای سبز ، کارگاههای آموزشی گل و گیاه را به صورت رایگان (تئوری و عملی) در مدارس سطح محدوده ی منطقه 12 برگزار می نماید.

وی افزود : این کلاسها شامل : آموزش نحوه پرورش و نگهداری گل های آپارتمانی ، تهیه ورمی کمپوست ، آموزش تکثیر و هرس گیاهان ، کاشت و نگهداری و پرورش انواع گل ، پرورش و نگهداری گل های فصلی ، شناسایی آفات و بیماری ها و آموزش سبزیکاری بوده که دو روز در هفته به مدت دوساعت در مدارس برگزار می گردد.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12 همچنین از آمادگی مرکز آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه جهت برگزاری دوره های مشابه در ادارات فعال سطح این منطقه خبر داد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب