امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24088 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برنامه ريزي براي جذب منابع و وصول مطالبات

خبرایران: مدير ناحيه يک موسسه اعتباري ثامن گفت: نام و عملکرد موسسه اعتباري ثامن بيشتر از پيش مورد توجه عموم قرار گرفته است .
 برنامه ريزي براي جذب منابع و وصول مطالبات

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، رضا بدر طالعي در جمع روساء و معاونان شعب سرپرستي يک تهران اظهار داشت: در شرايط فعلي بازار بانکي، بازاريابي و ارتقاء دانش کارکنان مهمترين مقوله اي است که بايد بدان توجه شود.

مدير ناحيه يک همچنين از نقش هر يک از شعب در راستاي تکريم و اعتماد سازي مشتريان سخن گفت و افزود: مشاوره صحيح و راهنمايي هاي لازم به مشتريان موجب اعتماد سازي و ايجاد آرامش در شعب مي شود.

وي پيگيري جدي مطالبات را ضروري دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌ريزي مستمر و عملياتي با تقسيم‌کار مي‌تواند سرعت وصولي‌ها را بالا برده و رسيدن به اهداف و سياست‌هاي را تسهيل کند.

ناصر سيفي سرپرست مديريت شعب يک تهران نيز در اين جلسه با ارائه اطلاعات آماري از روند کاري شعب، وصول مطالبات، مشتري مداري،حفظ مشتريان و جذب مشتريان جديد، افزود: بدون شک تا به امروز عملکرد مثبت ثامن باعث شگفتي شبکه بانکي و رقبا شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب