امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24101 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مجازی

خبرایران: تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مجازی به امضا رسید.
امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مجازی

در راستای توانمندسازی همگانی در زمینه مفاهیم مرتبط با سلامت اجتماعی و ارتقای قابلیت‌های علمی، اجرایی و پژوهشی مدیران و کارشناسان حوزه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و پیش‌رفته دانشگاه علوم پزشکی مجازی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مجازی به امضا رسید.

به گزارش خبرایران از پایگاه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت؛ این تفاهم‌نامه در راستای توانمندسازی همگانی در زمینه مفاهیم مرتبط با سلامت اجتماعی و ارتقای قابلیت‌های علمی، اجرایی و پژوهشی مدیران و کارشناسان حوزه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و پیش‌رفته دانشگاه علوم پزشکی مجازی میان دکتر سید محمدهادی ایازی، معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و دکتر سید ناصر استاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی، به امضا رسید.

تهیه پروپوزال‌های مشترک و حمایت‌های اجرایی از پروپوزال‌های مصوب، ارایه دوره‌ها و برنامه‌های مجازی در رابطه با حوزه‌های مختلف فعالیت‌های معاونت اجتماعی، همکاری در زمینه تولید محتوای الکترونیکی، ارایه مشاوره در زمینه طراحی آموزشی، راه‌اندازی و برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی و سایر موارد در زمینه فضای مجازی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

دکتر ایازی در این نشست به نیاز به تعریف فعالیت‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی برای ارتقای سلامت جامعه پرداخت. سپس دکتر استاد سابقه شکل‌گیری دانشگاه، اهداف و اقدامات انجام شده را مرور کرد و ضمن اشاره به این که تنها دانشگاهی است که برای آموزش مجازی تاکنون موفق به اخذ مجوز از معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شده است، به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

در پایان دکتر حسین ملک‌افضلی، مشاور معاونت اجتماعی، ضمن تاکید بر اهمیت و نقش ورود تکنولوژی فضای مجازی به عرصه آموزش، ظرفیت‌سازی و توانمندسازی شرکای مختلف، ترویج روحیه و فرهنگ کار تیمی و تعامل در فضای مجازی، آموزش عمومی در زمینه ارتقا بهداشت عمومی، بازنگری در کوریکولوم‌های آموزشی برای گنجاندن مفاهیم اجتماعی سلامت، و فراهم کردن امکان دست‌رسی سازمان‌های غیردولتی و خیریه‌ها به امکانات دانشگاه مجازی را جز حیطه­های تاثیرپذیر از این تکنولوژی در حوزه اجتماعی برشمرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب