امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24144 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نخستین مجموعه فرهنگی تفریحی بانوان به بهره برداری می رسد / شهربانو در راه است

خبرایران: شهردار منطقه 17 تهران از افتتاح نخستین مجموعه فرهنگی ورزشی،تفریحی «شهربانو» ویژه بانوان دارالشهدای تهران همزمان با اول ذی الحجه خبر داد.
نخستین مجموعه فرهنگی تفریحی بانوان به بهره برداری می رسد / شهربانو در راه است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، مهدی عباسی با اعلام این خبر افزود : ایجاد مجموعه فرهنگی تفریحی در این منطقه ی پرتراکم، همواره یکی از مهمترین خواسته های بانوان محترم بوده که به لطف الهی در این روز فرخنده ، شاهد افتتاح نخستین مجموعه «شهربانو» در منطقه 17 خواهیم بود.

عباسی با اشاره به امکانات این مجموعه فرهنگی گفت: مجموعه شهربانو در بخش جنوبی منطقه 17 و در مساحت تقریبی 1500مترمربع واقع شده و در دو بلوک شرقی و غربی، خدمات مختلف ورزشی، فرهنگی و تفریحی  را به بانوان ارجمند ارائه می کند که می توان به سالن ورزشهای توپی، استخر ، سالن آمفی تئاتر و اجتماعات، خدمات مخصوص بانوان و کتابخانه تخصصی اشاره کرد.

شهردار منطقه 17 بهره برداری از این مجموعه را در افزایش سرانه های ورزشی و فرهنگی موثر دانست وافزود: این مجموعه می توان بخش عمده ای از نیازهای بانوان این منطقه را در حوزه های فرهنگی، ورزشی و خدماتی رفع نموده و سرانه های مورد اشاره را نیز بهبود بخشد.

گفتنی ست آیین افتتاحیه این مجموعه بزرگ مختص بانوان، روز یکم شهریورماه و مقارن با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب