امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24169 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور؛

مراکز رشد در کنار دانشگاه جامع علمی کاربردی تاسیس می شود

خبرایران: دکتر امید در گردهمایی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: مجوز تاسيس مراكز رشد در جوار مراكز علمي كاربردي ارائه شده اميد است در دل اين مراكز شركت هاي دانش بنيان نيز تشكيل شوند.
مراکز رشد در کنار دانشگاه جامع علمی کاربردی تاسیس می شود

به گزارش خبرایران از روابط  عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اينكه اكنون تعداد دانشجويان مهارتي كمتر از 600 هزار نفر است خاطرنشان كرد: تعداد دانش آموختگان از ابتدا تاسيس دانشگاه جامع تاكنون يك ميليون و 500 هزار نفر بوده است.

دکتر امید بیان داشت: هدف گذاري شده تا پايان امسال مراكزي كه امكان ايجاد مركز رشد را دارند اين امر را علمي و اجرايي كنند و بعد شركت دانش بنيان شوند تا 80 درصد اشتغال كنوني به 100 درصد ارتقا پيدا كند.

وی همچنین افزود: در دانشگاه به صورت مستقل طرح سطح بندي داريم كه بر اساس اطلاعات سال 94 و 95 بود و اين نتايج از واقعيت دور بود و اعلام نشد ولي سامانه بي آي دانشگاه آماده مي شود و بر اساس آن اطلاعاتي كه براي سطح بندي است، بر اساس واقعيت دريافت مي شود.

رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي كشور در پایان ضمن اشاره به اينكه 500 هزار نفر ظرفيت مراكز علمي كاربردي در سراسر كشور در سال جاري اعلام شده، افزود: اين دانشگاه در بخش صنعت؛ كشاورزي، مديريت، خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر دانشجو مي پذيرد.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب