امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2417 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۴:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

زمان آبادی؛

خبرنگاران از شنبه وضعیت درخواست طرح ترافیک شان را پیگیری کنند

خبرایران:معاون واحد صدور آرم طرح ترافیک گفت: خبرنگارانی که به روابط عمومی شهرداری تهران مراجعه کرده اند از روز شنبه-17 اسفند ماه- می توانند با مراجعه به سایت از نتایج دریافت آرم طرح ترافیک مطلع شوند.
خبرنگاران از شنبه وضعیت درخواست طرح ترافیک شان را پیگیری کنند

به گزارش خبرایران، غلامحسین زمان آبادی در گفتگویی با بیان اینکه سامانه ثبت آرم طرح ترافیک در سایت شهرداری تهران باز است، اظهارکرد: آن دسته از خبرنگارانی که برای دریافت سهمیه آرم طرح ترافیک به روابط عمومی شهرداری تهران مراجعه کردند، از روز شنبه می توانند از طریق سامانه شهرداری تهران به نشانی tehran.ir وضعیت درخواست خود را پیگیری کنند .
به گفته وی آن دسته از خبرنگارانی که با تایید نهایی روابط عمومی شهرداری تهران به معاونت حمل و نقل و ترافیک معرفی می شوند، واجد شرایط دریافت آرم هستند.

زمان آبادی افزود: به محض ارسال لیست نهایی از سوی روابط عمومی شهرداری، سایت ثبت نام برای تکمیل مراحل دریافت آرم طرح ترافیک برای این دسته از خبرنگاران باز خواهد شد.
وی تاکید کرد: خبرنگاران واجد شرایط تا پایان اسفند ماه مهلت دارند مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارایه دهند .
معاون واحد صدور آرم طرح ترافیک با تاکید بر اینکه چند دفتر خدمات الکترونیک شهر به منظور دریافت مدارک تعیین شده که خبرنگاران می توانند با مراجعه به مراکز مذکور مدارک خود را تحویل دهند، گفت: آدرس مراکز تعیین شده در سایت شهرداری تهران اعلام شده است .

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب