امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24176 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اول رئیس جمهور؛

بیشترین مطالبات مردم اقتصادی است

خبرایران: معاون اول رئیس جمهور گفت: کانون اصلی توسعه وزارت اقتصاد است و مهم‌ترین مشکلات و مطالبات مردم به حوزه اقتصاد باز می‌گردد.
بیشترین مطالبات مردم اقتصادی است

به گزارش خبرایران، مراسم تکریم علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم و معارفه مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد دولت دوازدهم با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی، دستیار ویژه اقتصادی رئیس جمهور و دیگر مسئولان برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این مراسم با اشاره به اینکه طیب‌نیا از هر منظر انسانی دانشمند، صاحب‌نظر، پاکار، پاکدست و چهره افتخارآفرین است، گفت: حتماً دولت در جای مناسب از خدمات طیب‌نیا استفاده خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهور در مورد کرباسیان نیز گفت: وی مدیری توانا، با سابقه درخشان در حوزه عمل و نظر است. کانون اصلی توسعه وزارت اقتصاد است و مهم‌ترین مشکلات و مطالبات مردم به حوزه اقتصاد باز می‌گردد.

جهانگیری با انتقاد از مدیران بدون کار در بنگاه‌های دولتی افزود: یکی از اولویت‌های وزارت اقتصاد انتخاب مدیران شایسته باشد. خصوصی‌سازی راه قطعی پیش‌ روی ما است و باید براساس قانون حرکت کنیم و از هیاهو نهراسیم. احتمال دارد در این راه پرونده هم درست کنند اما دلیل ندارد که راه را ادامه ندهیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب