امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24178 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون برون مرزی صدا و سیما :

گستردگی و حساسیت مسائل روز جهان اسلام، تقویت شبکه های برون مرزی را ضروری می کند

خبرایران: معاون برون مرزی صدا و سیما گفت: اهتمام به مسائل جهان اسلام در راس سیاست های خبری شبکه های برون مرزی قرار دارد و این نگاه را با گسترش ساختاری معاونت برون مرزی صدا و سیمای ج.ا.ا. تقویت خواهیم کرد.
گستردگی و حساسیت مسائل روز جهان اسلام، تقویت شبکه های برون مرزی را ضروری می کند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، پیمان جبلی معاون برون مرزی صدا و سیما و مدیر شبکه پرس تی وی، در دیدار با جمعی از مسئولین اتحادیه بین المللی امت واحده و فعالان رسانه ای اسلامگرای مصری، فلسطینی، الجزایری و لیبیایی; ضمن بیان این نکته, بر لزوم ارتباط متقابل و همگرایی بیشتر بین اندیشمندان مسلمان و اهالی اسلامگرای رسانه های جهان اسلام با شبکه های معاونت برون مرزی تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به فعالیت گسترده  شبکه های خبری العالم و پرس تی وی به عنوان دو بازوی قدرتمند خبری ایران در منطقه و جهان، شرایط منطقه و کشورهای دنیای اسلام را بسیار حساس توصیف کرد و گفت: قرابت فکری و اعتقادی، اهداف و تهدیدهای پیرامونی مشترک و نیز شباهت ها و اشتراکات دینی، فرهنگی، تاریخی و... بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مسلمان درمنطقه غرب آسیا و شمال آفریقا به قدری گسترده، ظریف و در عین حال مستحکم است که موضوعاتی چون مسئله فلسطین را، نه تنها به عنوان یک وظیفه سیاسی که به مثابه یک وظیفه انسانی در نقطه تمرکز رسانه های ما ، اهمیت بخشیده است.

معاون برون مرزی رسانه ملی افزود: نظام اسلامی ایران به سبب تحریم های طولانی و وسیع جریان معاند غرب و تضییقات و محدودیت ها و دشمنی های روزافزون آن علیه ایران، به خوبی احساس خواهران و برادران مظلوم بخش های بزرگی از امت واحده اسلامی را درک می کند.

جبلی در ادامه گفت: شبکه های برون مرزی صدا و سیمای ج.ا.ا. در همین راستا، تمام تلاش خود را می کنند تا در جبهه نبرد رسانه ای؛ با هرآنچه آزادگی، استقلال و کرامت انسانی آحاد امت اسلامی را به مخاطره می افکند، مقابله کند. ما این مهم را با تمام توان فنی و محتوایی خود دنبال می کنیم و در پی بهبود کمی و کیفی آن هستیم.

در انتهای این نشست صمیمانه، معاون برون مرزی صدا و سیما به پرسش های فعالان رسانه ای خارجی میهمان اتحادیه بین المللی امت واحده، درباره شبکه های رادیویی و تلویزیونی برون مرزی ایران و راهبردهای رسانه ای آنها پاسخ گفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب