امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2418 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران؛

بودجه شهرداری برای تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شد

خیرایران: معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران با اشاره به تصویب بودجه سال 93 شهر تهران در شورای شهر گفت: " امیدواریم فرمانداری زودتر بودجه را به ما برساند تا بتوانیم تا پایان سال، به مبادله موافقتنامه با مناطق و سازمانها و شرکتها و معاونتها بپردازیم."
بودجه شهرداری برای تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران ،محمود صلاحی در خصوص نقش شورای اسلامی در تصویب بودجه خاطرنشان کرد:" شورا هم در برنامه و هم در بودجه، با برگزاری جلسات فوق العاده و تشکیل کمیسیونهای فعال، همکاری بسیار خوبی با شهرداری تهران داشت.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی بودجه این است که برش اول از برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران است."
صلاحی اظهار داشت : بودجه شهر تهران در سال 93 نسبت به سال 92 رشد خوبی داشت که قرار است بخش عمده بودجه صرف حمل و نقل عمومی شود.
وی درباره برنامه شهرداری تهران برای کاهش آلودگی هوا گفت:" هیچ کاری غیر ممکن نیست. می توانیم آلودگی هوا را با برنامه و در طی زمان کاهش دهیم. اگر دولت این مسئولیت را به شهرداری تهران بدهد و بودجه آن تامین شود ما برنامه ای برای کاهش آلودگی هوا ارائه خواهیم کرد

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب