امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24235 تاریخ انتشار: شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

منتظر ادامه «عاشقانه» نباشید

خبرایران: منوچهر هادی با اشاره به مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» که تولید و پخش آن را تازگی به پایان رسانده است، تاکید کرد، عاشقانه یک فصل بوده و تمام شده است.
منتظر ادامه «عاشقانه» نباشید

به گزارش خبرایران، این کارگردان که این روزها مشغول ساخت سریال «پاهای بی‌قرار» برای شبکه تهران است، شب گذشته یادداشتی مبنی بر اینکه که «عاشقانه» تنها یک فصل بوده و تصمیمی برای ادامه‌ ساخت آن وجود ندارد، در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
 

منتظر ادامه «عاشقانه» نباشید

هادی نوشته است: «همچنان سراغ فصل دوم عاشقانه را از من می‌گیرند. عاشقانه یک فصل بوده و تمام شده است. چیز ناتمامی وجود ندارد. به دلیل استقبال بی‌سابقه در نمایش خانگی درخواست ادامه کار در فصل دیگری شده که از ابتدا در برنامه کاری من نبوده است و من هم قطعا تعهد به پروژه دیگری داشتم و هم اکنون در یکی از آن‌ها به مدت ۱۰ ماه مشغولم. بعضی دوستان طلبکارند و معترض که چرا کار را رها کردی؟ این طور نیست عزیزانم. هنوز هم تهیه‌کننده فعلی و سرمایه‌گذاران با بنده برای ادامه کار، مذاکره جدی منوط به قرارداد مکتوب انجام ندادند. امید که مشکلات تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران برطرف و پس از مذاکره نهایی و قطعی کار شروع شود.»

مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری و مهدی گلستانه تولید شد.

منتظر ادامه «عاشقانه» نباشید

محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، حسین یاری، پانته‌آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، یکتا ناصر و مهناز افشار،  فرزاد فرزین و ... در این مجموعه به ایفای نقش پرداختند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب