امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2425 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۸:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اعلام کرد؛

کانونهای فرهنگی مساجد شرایط لازم را برای جذب نسل جوان به عمل آورند

خبرایران: «برزین ضرغامی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: کانونهای فرهنگی مساجد باید با برنامه ریزی مناسب و صحیح شرایط لازم را برای جذب نسل جوان و مقابله با تبلیغات کشورهای بیگانه و تهاجم فرهنگی به عمل آورند.
کانونهای فرهنگی مساجد شرایط لازم را برای جذب نسل جوان به عمل آورند

به گزارش خبرنگار خبرایران، گردهمایی سالانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در آستانه سالروز تاسیس ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور 15 اسفند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و اصحاب رسانه در تالار خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

دراین گردهمایی «برزین ضرغامی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران دراین گردهمایی با اشاره به نقش و جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: این کانون ها از مجموعه های اثرگذار در برنامه های فرهنگی می باشند و در تلاش هستند تا برنامه های فرهنگی دولت تدبیر و امید در جامعه محقق شود.

برزین ضرغامی  با اشاره به اینکه این مجموعه در دوران رشد و بالندگی خود به سر می برد، افزود: کانونهای فرهنگی مساجد باید با برنامه ریزی مناسب و صحیح شرایط لازم را برای جذب نسل جوان و مقابله با تبلیغات کشورهای بیگانه و تهاجم فرهنگی به عمل آورند.

وی با اشاره به نقش کلیدی و حساس مساجد در مقاطع مختلف تاریخ گفت: مساجد در عرصه های مختلف همچون پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس نقش موثر و سازنده ای داشت و باید از این ظرفیت و توانمندی برای ترویج ارزش های دینی، نهایت بهره را برد.

در این گردهمایی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار تهران ، رییس شورای اسلامی شهر تهران، دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز حضور داشتند.

جمعی از ائمه جمعه و جماعات، خادمان، مسوولان کانون های فرهنگی هنری فعال استان تهران در این گردهمایی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند و از نشان خانه هنرمندان مسجد و کانون تخصصی تعالی خانواده رونمایی شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب