امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24310 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قیمت محصولات ۲۰۱۸ رنو در ایران اعلام شد

خبرایران: نگین‌خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، قیمت مدل‌های ۲۰۱۸ دو محصول پرطرفدار خود را اعلام کرد که بر اساس آن، هر دو محصول شاهد افزایش قیمت ناشی از نوسانات نرخ ارز بوده‌اند.
قیمت محصولات ۲۰۱۸ رنو در ایران اعلام شد

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام نگین‌خودرو، این شرکت قیمت مدل‌های ۲۰۱۸ رنو تلیسمان و رنو کولئوس را اعلام کرد: بر این اساس هر دو محصول شاهد افزایش قیمت بوده‌اند.

محمد مرتضایی مدیر بازاریابی نگین‌خودرو در این زمینه گفت: رنو تلیسمان مدل ۲۰۱۸ معادل ۲۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و شاسی‌بلند رنو کولئوس هم در مدل ۲۰۱۸ قیمتی معادل ۲۳۵ میلیون تومان دارد.

وی درباره افزایش قیمت این دو محصول افزود: بخشی از این افزایش قیمت ناشی از تغییر مدل خودروها از ۲۰۱۷ به ۲۰۱۸ است که از سوی گمرک اعمال می‌شود اما اصلی‌ترین دلیل این افزایش، ناشی از نوسانات نرخ ارز است. با توجه به افزایش قابل‌ توجه نرخ ارزهای بین‌المللی و به‌ویژه یورو، قیمت خودروهای وارداتی نیز افزایش می‌یابد.

وی در مورد زمان آغاز فروش این دو خودرو با قیمت‌های جدید گفت: هرچند این دو خودرو را قیمت‌گذاری کرده‌ایم اما فروش آنها منوط به بازشدن سامانه ثبت سفارش خودروها است و تا آن زمان فروش این دو خودرو آغاز نمی‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب