امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24315 تاریخ انتشار: شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

‌محمدرضا قربانی اعلام کرد؛

حمايت بانک دی از صادركنندگان و توليدكنندگان و ارائه انواع تسهيلات به صنايع كوچک و متوسط

خبرایران: مديرعامل بانک دي گفت: بخش خصوصي و به ويژه بانك‌هاي خصوصي همواره تلاش كرده‌اند كه در كنار دولت و سياست‌ها و برنامه‌هاي دولتمردان بهترين و مناسبت‌ترين خدمات را به مردم و مشتريان ارائه كنند.
حمايت بانک دی از صادركنندگان و توليدكنندگان و ارائه انواع تسهيلات به صنايع كوچک و متوسط

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانك دي، ‌محمدرضا قرباني با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت و به ويژه سي و ششمين سالگرد شهادت شهيد رجايي و باهنر، آغاز هفته دولت و روز كارمند را به همه دولتمردان و كارمندان به خصوص كاركنان خدوم، تلاشگر و ارزش آفرین بانك دي تبريك و تهنيت گفت.

وي همچنين با تبريك به رييس جمهور و هيات دولت براي استقرار دولت دوازدهم ابراز اميدواري كرد كه اين دولت بتواند منشا خدمات و دستاوردهاي بزرگي براي ايران اسلامي باشد.

مديرعامل بانك دي با بيان اينكه همراهي و همگامي بخش خصوصي با دولت‌ توانسته است كه موانع و مشكلات زيادي را برطرف كند، تصريح كرد: هر چند كه مسئوليت اصلي مديريت كشور در حوزه‌هاي مختلف از جمله بخش اقتصادي با دولت‌هاست اما بخش خصوصي به ويژه نظام بانكي مي‌تواند با ارائه محصولات و خدمات متنوع در راستاي برنامه‌هاي كلان دولت و كشور نقش موثر ايفا كنند.

قرباني با اشاره به برخي برنامه‌هاي بانك دي در مسير بالندگي اقتصادي كشور اظهار كرد: بانك دي با وجود جواني همواره تلاش كرده است كه نقش قابل توجهي در اقتصاد ملي ايفا كند و همراستا با برنامه‌هاي كلان دولت‌ها در زمينه ارائه خدمات و محصولات جديد كوشا باشد.

به گفته مدیر عامل بانک دی حمايت از صادركنندگان و توليدكنندگان، ارائه انواع تسهيلات به صنايع كوچك و متوسط، طراحي بسته‌هاي ويژه براي حمايت از توليد داخل و منطبق بر سياست‌هاي اقصاد مقاومتي از جمله برنامه‌ها و اهدافي است كه در بانك دي در اولويت قرار داشته و دارد.

مديرعامل بانك دي در ادامه ضمن تبريك مجدد روز كارمند، كاركنان دستگاه‌هاي دولتي و خصوصي را اقشار پرتلاش و خدومي دانست كه براي تحقق اهداف كلان كشور به سان سنگ زيرين آسياب خاضعانه در كوشش مدوام هستند.

وي همچنين كاركنان بانك دي را با توجه به اينكه عموم آنها را قشر جوان تشكيل مي‌دهند مزيت بزرگ رقابتي بانك عنوان كرد و گفت: كارمندان بانك دي كه همگي از جمله كارشناسان خبره و جوان عرصه بانكي كشور هستند با پيش گرفتن مسيري رو به بالندگي علاوه بر اينكه آينده‌اي روشن براي خود در نظام بانكي ترسيم مي‌كنند در اعتلاي نام و نشان بانك دي نيز كوشا هستند.

قرباني در ادامه از توسعه برنامه‌هاي سرمايه انساني براي آموزش و تقويت بنيه علمي و تخصصي كاركنان بانك دي در رده‌هاي مختلف خبر داد و خاطرنشان كرد: با هدف توسعه كمي و كيفي فعاليت‌ها در آينده به ويژه همگامي با توسعه بانكداري الكترونيك در كشور طرح ارتقا دانش و تجربه كاركنان بانك دي با ارائه آموزش‌هاي متنوع در دستور كار قرار گرفته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب