امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24328 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۶:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل روابط عمومی سازمان اوقاف اعلام کرد؛

تشکیل دبیرخانه دائمی علم و فناوری در دانشگاه‌های کشور

خبرایران: مدیرکل روابط عمومی سازمان اوقاف از تشکیل دبیرخانه دائمی علم و فناوری در دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: باید با نخبگان جامعه در امر وقف علم و فناوری تعامل گسترده‌ای صورت گیرد.
تشکیل دبیرخانه دائمی علم و فناوری در دانشگاه‌های کشور

مسعود رحمتی ، درباره جزئیات جلسه مدیران ارشد سازمان اوقاف و امور خیریه با جامعه آموزشی کشور، رؤسای دانشگاه‌ها و نمایندگان مراکز علمی گفت: در راستای مأموریت اوقاف و امور خیریه جهت تبلیغ و ترویج وقف امروز (سه‌شنبه) اولین جلسه هماهنگی و تعامل با دانشگاه‌های کشور با موضوع علم و فناوری برگزار شد.

وی افزود: رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری ایجاد موقوفات علم و فناوری و تشکیل دبیرخانه اختصاصی این امر در دانشگاه‌های کشور است که در این خصوص شاهد حرکت مؤثری در این مسیر بوده‌ایم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: علم و فناوری یکی از نیازهای امروز جامعه به حساب می‌آید به همین جهت امیدواریم سازمان اوقاف در این مسیر گام‌های جدی برداشته و جامعه دانشگاهی و نخبگان علمی هم یاری‌رسان ما باشند.

وی تصریح کرد: امروز از 40 دانشگاه کشور در جلسه مدیران ارشد سازمان اوقاف و امور خیریه رئیس و نمایندگانی حضور دارند که تلاش داریم و بهره‌گیری از نظرات آنان در ارتباط با نهاد وقف و یاری‌رسانی به این حکم الهی اقدامات اساسی صورت بگیرد.

رحمتی در پایان گفت: امیدواریم با تشکیل و دائمی شدن دبیرخانه علم و فناوری در دانشگاهی‌های کشور قدم‌های مثبتی در این زمینه برداشته شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب