امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24347 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابولفضل تجلی اعلام کرد؛

درخشش چشمگیر دانشجویان در بیست و نهمین دوره بازی های یونیورسیاد ۲۰۱۷ چین تایپه و کسب ۲۳ مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز

خبرایران: مديركل تربيت بدني دانشگاه جامع علمي كاربردي از کسب رتبه و جایگاه دهم مسابقات جهانی دانشجویان در میان ۱۴۱ کشور شرکت­کننده در بیست و نهمین دوره از بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان خبر داد.
درخشش چشمگیر دانشجویان در بیست و نهمین دوره بازی های یونیورسیاد ۲۰۱۷ چین تایپه و کسب ۲۳ مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز

به گزارش خبرایران از روابط عمومي دانشگاه جامع علمي كاربردي،ابولفضل تجلي مديركل تربيت بدني دانشگاه جامع علمي كاربردي از کسب رتبه و جایگاه دهم مسابقات جهانی دانشجویان در میان ۱۴۱ کشور شرکت­کننده در بیست و نهمین دوره از بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان خبر داد و اعلام داشت: نشان­دهنده برنامه­ریزی مناسب و مدیریت علمی در عرصه تربیت بدنی و ورزش دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی و همچنین بیانگر توانایی‌ها و شایستگی­های دانشجویان ایران سرافراز است.

 مدير كل تربيت بدني دانشگاه گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به ورزش به مثابه بخش مهمی از فرهنگ دانشگاهی می­نگرد که سبب گسترش نشاط و تقویت روحیه کار جمعی بوده و سلامت جسمی و روحی، جهت فعالیت فکری اصحاب اندیشه را فراهم می­آورد که حضور ارزشمند 6 تن از دانشجویان ورزشکار دانشگاه در کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران مبین این واقعیت است. در این میان راهنمایی و هدایت آقای مسعود آرمات، دانشجوی مرکز علمی کاربردی سرای کیفیت اندیشان نوآور به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان و کسب مقام اول این دوره از مسابقات برای اولین بار در تاریخ ورزش دانشجویی کشور از اهمیت خاصی برخوردار است.

وي کسب این موفقیت بزرگ را به خانواده‌ بزرگ علمی کاربردی و عموم مردم قدرشناس ایران تبریک و شادباش گفت و افزود: امید که این پیروزی‌های ارزشمند، مقدمه‌ای باشد تا دانشجویان شایسته ایرانی بیش از پیش در عرصه‌های مختلف جهانی درخشیده و شایستگی‌های خود را بر همگان آشکار سازند.

ايشان در پايان اعلام داشت: کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در قالب تیم­­های والیبال، تکواندو، ووشو، تیر و کمان، وزنه برداری، جودو، بدمینتون و شمشیربازی در این دوره از یونیورسیاد حضور یافت.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب