امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24348 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور؛

دانشگاه‎های کشور مراقب نفوذ بداخلاقی‎ها باشند

خبرایران: دکتر بهزاد بهرامی‌نسب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بر لزوم توجه مدیران دانشگاه‎ها به رعایت حدود اخلاقی در جذب دانشجویان و همچنین ارایه عملکرد خود و دیگران تاکید کرد.
دانشگاه‎های کشور مراقب نفوذ بداخلاقی‎ها باشند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر بهرامی نسب گفت: دانشگاه جامع علمی کابردی بزرگترین دانشگاه دولتی حضوری کشور است که بیش از ۵۰۰ هزار دانشجو در آن فعالیت دارند.

وی افزود: یکی از رسالتهای این دانشگاه آموزش و تربیت نیروی متخصص کشور و برطرف کردن مشکل اشتغال و کارآفرینی و تربیت نیروی ماهر کشور است و به همین دلیل تنها رشتههایی که نیاز آن در کشور وجود دارد در این دانشگاه فعالیت دارند.

دکتر بهرامی نسب یادآورشد: در سالهای اخیر به حسب مشکلاتی که در روند جمعیتی ایجاد شده است شاهد کاهش نرخ دانشجویان در کشور هستیم و به همین سبب همه دانشگاههای کشور با کمبود دانشجو مواجه هستند و به همین جهت دانشگاهها سعی میکنند دانشجویان بیشتر و با کیفیت‌‏تری جذب کنند.

وی گفت: در این برهه حساس کشور باید با عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی با توجه به نیازها و شرح وظایف سازمانی و دانشگاهی فعالیت کرد و امیدورایم رقابتی سالم بر اساس نیازهای کشور شکل گیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور اظهار داشت: در این شرایط دانشگاهها باید بر اساس نیازهای کشور و نظام فعالیت کرده و به ارایه توانمندیهای خود بپردازند وهیچ حریم اخلاقی را نیز در زمینه جذب دانشجو مورد هجمه قرار ندهند؛ نباید در این شرایط با تخریب دانشگاههای دیگر اخلاقیات را فراموش کنیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب