امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24374 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هم زمان با عید سعید قربان انجام می شود؛

برگزاری عید بندگی در مساجد و سراهای محله منطقه 15

خبرایران : شهردار منطقه 15 از برگزاری جشن های عید بندگی هم زمان با عید سعید قربان در مساجد و سراهای محله منطقه خبر داد.
برگزاری عید بندگی در مساجد و سراهای محله منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی ضمن تبریک این عید فرخنده افزود: عید قربان عید سرسپردگی و بندگی و عید بر آمدن انسانی نواز خاکسترهای خویشتن خویش است. عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند و عيد رهايى از تعلقات است و به همین مناسبت جشن‌هایی در مساجد و سراهای محله نواحی هشتگانه منطقه برگزار می شود.

شهردار منطقه در ادامه تشریح کرد: مساجد نوروززاده، ائمه بقیع (ع)  در ناحیه یک، علی بن موسی الرضا (ع) در ناحیه دو، قائم(عج)، حسن مجتبی(ع) در ناحیه چهار، صادقیه در ناحیه پنج، امام حسین (ع) در ناحیه شش ، نبی اکرم(ص) در ناحیه هشت ، مصلی قیامدشت در ناحیه هفت ، امامزاده سید ملک خاتون  و بوستان گلزار با اجرای  برنامه ها ی شاد و جذاب شب و روز عید قربان میزبان شهروندان خواهند بود.

وی درادامه با اشاره به برگزاری ایستگاه صلواتی در سرای محلات افزود: سراهای محله ابوذر، افسریه جنوبی، مسعودیه و قیامدشت این ایستگاه ها برپا خواهد بود.

دکتر انجمنی در پایان با اشاره به برپایی نماز عید قربان خاطر نشان کرد: نماز عید قربان صبح روز جمعه در مساجد شاخص نواحی هشتگانه ومکان اقامه نماز جمعه خاور شهر و قیامدشت با حضور مردم  مومن و ولایی اقامه می شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب