امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24380 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه وزارت بهداشت در پی شهادت دو جهادگر در منطقه گیلان‌غرب

خبرایران: بر اثر واژگونی وانت نیسان دو جهادگر اعزامی از تهران، به نام‌های «امین شیرازی» و «سید امیر فارس‌حسینی» در روستای نیان از توابع شهرستان گیلان‌غرب، در دم جان باختند و 15 نفر دیگر زخمی شدند که حال 2 تن از آن‌ها وخیم گزارش شده است.
پیام مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه وزارت بهداشت در پی شهادت دو جهادگر در منطقه گیلان‌غرب

به گزارش خبرایران از پایگاه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت؛ به همین مناسبت دکتر محمد نصیری، مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه وزارت بهداشت، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را برای دوستان خاص خود گشوده است. جهاد در راه خدا یک عادت شیرین که هر چند وقت یکبار اتفاق می‌افتد نیست. جهاد در راه خدا آغاز است، سرچشمه جاری شدن است و یک ذکر است که مجاهد بودن را در دل یادآوری می‌کند.

عروج و شهادت دو تن از جهادگران با اخلاص و ایثارگر موسسه طلوع را در سانحه دل‌خراش تصادف تسلیت می‌گویم و برای این عزیزان که در قالب یک اردوی جهادی و به منظور ارایه خدمات محرومیت‌زدایی، عازم منطقه محروم ویژنان از توابع گیلان‌غرب کرمانشاه بودند و در این راه به درجه رفیع شهادت رسیدند اجر عظیم و توفیق پروردگار را آرزومندم و برای خانواده ایشان از خداوند متعال صبر جزیل مسالت دارم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب