امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24384 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و قائم مقام شهرداری منطقه 22 انجام شد؛

افتتاح پایگاه ورزش همگانی در مجموعه ورزشی آزادی تهران/تقدیر از مدیران شهری منطقه 22

خبرایران: پایگاه ورزش همگانی در مرکز تیم‌های ملی با حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و قمیان قائم مقام شهرداری منطقه ٢٢ در اکادمی ملی فوتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران افتتاح شد. در این مراسم از تعدادی از مدیران شهرداری منطقه ٢٢ نیز تقدیر شد.
افتتاح پایگاه ورزش همگانی در مجموعه ورزشی آزادی تهران/تقدیر از مدیران شهری منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مراسم افتتاح پایگاه ورزش همگانی یا مرکز تفریحات سالم در آکادمی ملی فوتبال برگزار و مدیران فدراسیون فوتبال و شهرداری منطقه ٢٢ از این مجموعه بهره‌برداری کردند. شهرداری ٢٢ تاکنون اقدامات زیادی در جهت تجهیز مرکز ملی فوتبال ایران انجام داده است.

این مجموعه با هدف استفاده ملی پوشان تیم‌های فدراسیون فوتبال در زمینی به مساحت 9 هزار و 650 متر مربع ساخته شده و دارای زمین بسکتبال، والیبال، گل کوچک، فوتبال دستی، تنیس روی میز، فوتبال دارتی است و در آینده امکانات و تجهیزات آن بیشتر خواهد شد.

محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال در مراسم گشایش این پایگاه ورزشی همگانی گفت: بسیاری از ورزشکاران ملی پوش ایران در زمان حضور خود در مرکز ملی فوتبال امکانات لازم را نداشتند و لازم بود تا این پایگاه ساخته شود.

در این مراسم قمیان قائم مقام شهرداری، معاون فنی و عمرانی، معاون واحد توسعه و نگهداشت معابر، رئیس اداره توسعه و نگهداشت فنی، شهردار ناحیه ٢ منطقه 22 و مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش، اعضای تیم های ملی جوانان، تیم ملی نوجوانان، تیم ملی بانوان زیر ١٥ سال حضور داشتند.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب