امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24390 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور سه درام نویس در ششمین جشنواره تئاتر شهر؛

شوراي انتخاب بخش مسابقه نمایشنامه نویسی معرفی شد

خبرایران: آندرانیک خچومیان ، حسن باستانی و هاله مشتاقی نیا ارزیابی نمایشنامه های رسیده به بخش مسابقه نمایشنامه نویسی را آغاز کردند.
شوراي انتخاب بخش مسابقه نمایشنامه نویسی معرفی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی ششمین جشنواره تئاتر شهر ، شورای انتخاب بخش مسابقه نمایشنامه نویسی با حضور سه درام نویس شناخته شده کشور ؛ آندارنيك خچوميان نويسنده مترجم و بازيگر ، حسن باستاني نويسنده و كارگردان تئاتر و هاله مشتاقي نيا نويسنده و شاعر کار خود را آغاز کرد.

مطابق فراخوان در این بخش نمایشنامه‌های منتخب اول تا سوم و آثار شایسته تقدیر به تشخیص شورای انتخاب در مراسم اختتامیه معرفی خواهد شد.

جایزه اول نمایشنامه‌ برگزیده دیپلم افتخار و مبلغ 000/000/30 ریال جایزه دوم لوح تقدیر و مبلغ 000/000/20 و جایزه سوم لوح تقدیر و مبلغ 000/000/10 ریال خواهد بود. همچنین به‌منظور معرفی و تشویق نویسنده‌های جوان و به تشخیص شورای داوری با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از سه نویسنده جوان تقدیر خواهد شد.

همچنین آثار برگزیده جهت چاپ در مجموعه نمایشنامه‌های منتخب به شورای کتاب جشنواره معرفی خواهد شد و در اولویت نشر قرار خواهند گرفت.

ششمین جشنواره تئاتر شهر توسط سازمان فرهنگی و هنری شهر تهران در آذر و دی ماه 1396 برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب