امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24404 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام اکبری به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

خبرایران: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، طی پیامی فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفتند.
پیام اکبری به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

به گزارش خبرایران، فعالیت های بانکی مبتنی بر شرع مقدس و آموزه های دینی پایه گذاری شده تا با ریشه کن کردن ربا از سیستم بانکی کشور، عدالت اجتماعی را گسترده نماید.

عملیات بانکداری اسلامی براساس فقه معاملات اسلامی تدوین شده و بر فعالیت بانک ها براساس رعایت مضمون آیه شریفه " احل ا... البیع و حرام الربا" تاکید می کند.

اهمیت این مبانی به نحوی است که امروز در عرصه بین الملل نیز شاهد سوق یافتن و الگو برداری بسیاری از کشورها به این سمت و سو هستیم تا با استفاده از ظرفیت های عقود اسلامی، زمینه توسعه و تعالی عدالت اجتماعی در جهان فراگیر گردد.

هفته بانکداری اسلامی فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن برتلاش های مجموعه پولی و بانکی کشور تا از سه دهه تلاش مخلصانه کارکنان شبکه بانکی و خدمتگزاران نظام اقتصادی تقدیر به عمل آوریم.

ما اعضاء هیات مدیره، به نمایندگی از کارکنان سخت کوش بانک قرض الحسنه مهر ایران، مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به مشتریان و سهامداران بانک ابراز می داریم و این روز را به تمامی همکاران شبکه بانکی کشور تبریک عرض می نمائیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب