امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24419 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ارائه خدمات تعمیر لوازم‌خانگی در محل با «دیجی تعمیرگاه»

خبرایران: دیجی تعمیرگاه، مجموعه تخصصی تعمیرلوازم‌خانگی اعلام کرد: ما با داشتن کارشناسان و تعمیرکاران باتجربه و بادانش در زمینه تعمیر لوازم‌خانگی و آشنایی کامل با نقاط قوت و ضعف تعمیرات لوازم‌خانگی در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی‌ می‌بریم و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.
ارائه خدمات تعمیر لوازم‌خانگی در محل با «دیجی تعمیرگاه»

به گزارش خبرایران، دیجی تعمیرگاه با داشتن متخصصان حرفه‌ای در تمامی مناطق استان تهران و فاصله نزدیک این ویژگی را دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، کولر گازی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی به منزل یا محل کارتان مراجعه کند.
 

چرا بهتر است تعمیر لوازم خانگی خود را به ما بسپارید؟

دیجی تعمیرگاه سه ویژگی را برای خدمات خود ارایه داد؛ این مجموعه متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین 11 سال تجربه دارد؛ تعیین تاریخ و زمان مراجعه تعمیرکار توسط شما، 90 روز گارانتی خدمات ارائه شده توسط  دیجی تعمیرگاه از ویژگی های این سرویس است.

در دیجی تعمیرگاه مهم نیست که لوازم‌خانگی شما از کدام برند و مدل است؛ زیرا این مجموعه  تمامی برندهای معتبر و معروف را تعمیر می کند. در صورتی که ساکن استان تهران و یا البرز هستید جهت ثبت سفارش تعمیر لوازم خانگی می‌توانید با شماره تلفن‌های 88304434 و یا 88304435 تماس حاصل بگیرید.

یکی از خدماتی که توسط دیجی تعمیرگاه به صورت حرفه‌ای ارائه می‌شود تعمیر ماشین لباسشویی  است که از تخصصی‌ترین کارها در تعمیرات لوازم‌خانگی است. با توجه به پیشرفت فناوری در این زمینه هرروز به تکنولوژی و امکانات آن اضافه می‌شود و تعمیر ماشین لباسشویی را از حالت سنتی خود خارج کرده و آن را به یک شغل تخصصی که نیازمند دانش فنی بالایی است، تبدیل می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی

سرویس و تعمیر کولر گازی به صورت منظم باعث افزایش کارایی، کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر آن می‌شود. یکی دیگر از خدماتی که توسط دیجی تعمیرگاه ارائه می شود سرویس، نصب و تعمیر کولرگازی است؛ کاری که به گفته  دیجی تعمیرگاه متخصصان حرفه‌ای و با تجربه این مجموعه در تمام این سال‌ها مشغول به انجام آن بوده‌اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب