امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24426 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تیم ساحلی منطقه 22 فاتح نبرد شهرداری ها در هفته چهارم

خبرایران: تیم والیبال ساحلی منطقه ۲۲ در دور رفت هفته چهارم لیگ برتر والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران مقابل حریفان خود به پیروزی رسید.
تیم ساحلی منطقه 22 فاتح نبرد شهرداری ها در هفته چهارم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، تیم والیبال ساحلی این منطقه که به تازگی و برای حضور در لیگ برتر ساحلی شکل گرفته در هفته چهارم رقابت ها به دیدار شهرداری رودسر رفت و در دو بازی صبح و بعدازظهر با حساب 2 بر صفر این تیم را شکست داد.

در این دیدار که به میزبانی تیم منطقه 22 در تهران و در باشگاه پیکان برگزار شد، تیم شهرداری منطقه 22 متشکل از رضا نائینی و امیر شوشتری زاده به مصاف همنام رودسری خود رفت و دو بر صفر با دو امتیاز مشابه 21 بر 18 در نوبت صبح و امتیاز 21 بر 14 در نوبت بعدازظهر به پیروزی رسید. علیرضا برومند و آرش قربانی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و کامران ذوقی نیز ناظر بود.

دور رفت دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از 27 تیرماه با حضور 10 تیم آغاز و به مدت پنج هفته ادامه خواهد داشت.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب