امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24441 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جشنواره تابستانه دوو با یک ماه جایزه ۵۰ میلیون تومانی

خبرایران: کلیه خریداران همه محصولات لوازم‌خانگی و صوتی تصویری دوو با ضمانت انتخاب سرویس به شرط نصب محصول در بازه زمانی جشنواره به‌صورت خودکار در قرعه‌کشی هر شب ۵۰ میلیون تومان به یک نفر شرکت داده می‌شوند .
جشنواره تابستانه دوو با یک ماه جایزه ۵۰ میلیون تومانی

کلیه خریداران همه محصولات لوازم‌خانگی و صوتی تصویری دوو با ضمانت انتخاب سرویس به شرط نصب محصول در بازه زمانی جشنواره به‌صورت خودکار در قرعه‌کشی هر شب ۵۰ میلیون تومان به یک نفر شرکت داده می‌شوند و طی ۴۸ ساعت از تاریخ اتمام نصب محصول، به تعداد امتیازات محصول خریداری و نصب شده از طریق پیامک کد قرعه‌کشی دریافت خواهند کرد.

هر کد به‌مثابه یک امتیاز و شانس برای برنده شدن در قرعه‌کشی است که مشتریان می‌توانند شانس خود را برای قرعه‌کشی ۵۰ میلیون تومانی امتحان کنند. همچنین می‌توانند از تخفیف‌های خوب دوو در این مدت استفاده کنند.

هر مصرف‌کننده‌ای که محصول خود را تا شروع قرعه‌کشی نصب کند، می‌تواند در هر شب شانس خود را برای برنده شدن انتخاب کند، البته محصولاتی که در طول شب‌های قرعه‌کشی نصب می‌شوند، شانس حضور در هر ۳۰ شب را ندارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت Daewoo.ir یا کانال تلگرامی @daewoo_ir رجوع کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب