امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24442 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اهدای عالی ترین نشان نظام توزیع و پخش کشور به شرکت لجستیک کالابران

خبرایران: دهمین کنفرانس سالانه مدیریت نظام توزیع و پخش کشور سی و یکم مرداد در برج میلاد تهران برگزار شد و شرکت لجستیک کالابران انتخاب برای چهارمین سال متوالی، موفق به دریافت نشان افتخار طلایی(تندیس دیموند) این کنفرانس شد.
اهدای عالی ترین نشان نظام توزیع و پخش کشور به شرکت لجستیک کالابران

هومن پشنگیان مدیر لجستیک گروه صنعتی انتخاب با بیان اینکه دیموند تنها جشنواره‌ای در ایران است که در حوزه توزیع و پخش برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره زیر نظر معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری برگزار می‌شود و در آن شرکت‌هایی که در زمینه پخش و توزیع فعالیت می‌کنند، بررسی شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

مدیر شرکت کالابران انتخاب ادامه داد: شاخصه‌هایی همچون میزان توزیع، انبارها، حجم کار و… ازجمله مواردی است که در این جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر اساس آن ها رتبه بندی می شوند.

پشنگیان با بیان اینکه تندیس‌های جشنواره دیموند در پنج سطح قرار دارد، تأکید کرد: برای اولین بار است که شرکت کالابران انتخاب موفق به دریافت تندیس طلایی این جشنواره به عنوان عالی ترین نشان نظام توزیع و پخش کشور که نشان دهنده حرکت به سمت رشد و تعالی است، می شود.

وی تصریح کرد: در این جشنواره شرکت‌های رقیب نیز حضور دارند و شرکت‌های توزیعی معتبر نیز بررسی می‌شوند و ازاین‌رو به‌مثابه یک رقابت میان شرکت‌های گوناگون در حوزه پخش و توزیع است.

پشنگیان با اشاره به تحولات نظام حمل و توزیع کالا تصریح کرد: با توجه به گسترش فروش اینترنتی و نوین، مشتری با دغدغه های جدیدی در زمینه حمل‌ونقل و رسیدن کالا مواجه شده و به همین دلیل به اهمیت حوزه پخش و توزیع به عنوان یک ابزار رقابتی افزوده شده است.

مدیر شرکت کالابران انتخاب ضمن تقدیر از زحمات کلیه کارکنان شرکت لجستیک کالابران و دیگر همکاران گروه صنعتی انتخاب، در پایان خاطرنشان کرد: صحه گذاشتن مرجعی همچون دیموند بر روی کیفیت کار یک شرکت، به شدت می‌تواند در فعالیت آن شرکت و اعتماد مشتریان تأثیرگذار باشد و از این رو، انشاالله به یاری خداوند متعال و همت کارکنان، این مسیر تعالی به سمت ارائه بهترین خدمات، همواره حفظ شده و ارتقا یابد.

هومن پشنگیان، مدیر شرکت لجستیک کالابران انتخاب تندیس طلایی دهمین کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور را از دستان سردار حسینی رییس پلیس سابق راهور تهران بزرگ و فرمانده جدید دانشکده راهور علوم انتظامی دریافت نمود.

شرکت لجستیک کالابران یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی انتخاب است که در زمینه توزیع و پخش محصولات لوازم خانگی این گروه صنعتی با برندهای اسنوا، دوو الکترونیک و تکنوگاز فعالیت می کند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب