امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24448 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۵:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تفاوت زندگی مردم کره شمالی با کره جنوبی + تصاویر

خبرایران: در این گزارش تصویری شاهد عکس‌هایی از «جکوب اوکاتیس»، عکاس مستقل خواهید بود که به مقایسه زندگی مردم کره شمالی و جنوبی پرداخته است.
تفاوت زندگی مردم کره شمالی با کره جنوبی + تصاویر

به گزارش خبرایران،  «جکوب اوکاتیس» که یک عکاس مستقل است، 4 سال گذشته را صرف سفر به چهار گوشه جهان کرده و تجربیاتش از این سفرها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. او سال گذشته طی یک سفر 7 روزه، سفری هم به کره شمالی داشته است که به قول خودش آنجا را مرموزترین کشوری که تابه‌حال به آن سفر کرده می‌داند. پس از این سفر به این فکر افتاده که به کره جنوبی هم سفر کند تا بتواند عکس‌هایی  از زندگی مردم این کشور گرفته و بتواندزندگی مردم این 2 کشور را مقایسه نماید.

تفاوت‌هایی که او مشاهده کرده است، به گفته خودش تفاوت از زمین تا آسمان است. با هم تصاویری از این 2 سفر او به 2 کره و مقایسه زندگی در این 2 کشور را از دریچه دوربین او می‌بینیم. عکس بالای هر موضوع متعلق به کره جنوبی و عکس پایین مربوط به کره شمالی است. البته تفاوت ها به اندازه ای بارز است که شاید نیاز به این توضیح نیز نبود.

فرهنگ جوانان

 

خیابان‌های شهرها

 

اوقات فراغت

 

دانشگاه‌ها

 

مناظر روستایی

 

ایستگاه راه‌آهن

 

محوطه پارکینگ‌ها

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب