امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24460 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با دهه ولایت برپا شد؛

جشنواره پردیس فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی در منطقه 15

خبرایران: جشنواره پردیس فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی از عید قربان تا عید غدیر در بوستان خلیج فارس برپا شد.
جشنواره پردیس فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: این جشنواره از 9 شهریور آغاز به کار کرده و تا 17 شهریور به مدت 9 شب به شهروندان خدمات ارائه می کند.

شهردار منطقه در ادامه تصریح کرد: این جشنواره با 20 غرفه شامل کتاب و محصولات فرهنگی، گردشگری، بازی فکری، خلاقیت و نوآوری، دارت، تیر و کمان، رادیو نمایشگاه، تنیس روی میز، فوتبال دستی، شطرنج، بازی های بومی و محلی و  مارپله میزبان شهروندان است.

دکتر انجمنی با اشاره به برپایی غرفه های ویژه کودکان خاطرنشان کرد: به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان همچنین غرفه های گریم ، نقاشی و بازی کودک در این جشنواره آماده شده است.

شهردار منطقه در ادامه یادآور شد: کارشناسان ادارات شهروندی و مدیریت پسماند نیز در راستای ترویج فرهنگ تفکیک  پسماند از مبدا به بازدید کنندگان آموزش چهره به چهره ارائه می دهند.

به گفته وی شهروندان می توانند در تاریخ یادشده از ساعت 18 تا 20 از غرفه های جشنواره بازدید و بعد از اقامه نماز از برنامه های استیج که از ساعت 21 تا 23 برپاست؛ بهره مند شوند.

شایان ذکر است، بوستان خلیج فارس در بزرگراه آزادگان (مسیر غرب به شرق ) نرسیده به میدان بسیج خیابان بوعلی واقع شده است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب