امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2452 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۶:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

می‌خواهم برنامه‌های 3 ساله‌ام را اجرایی کنم/ پیش‌بینی قهرمانی کار سختی است

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرارداد من با پرسپولیس سه ساله است و می‌خواهم برنامه‌های کاملم را اجرایی کنم.
می‌خواهم برنامه‌های 3 ساله‌ام را اجرایی کنم/ پیش‌بینی قهرمانی کار سختی است
به گزارش خبرایران، علی دایی در گفت‌وگویی در خصوص دلایل برگزاری تمرینات پرسپولیس در مازندران اظهار داشت: به خاطر شرایط آب و هوایی رشت و چمن مصنوعی داماش تصمیم گرفتیم تا تمرینات خود را که مشابه رشت است در مازندران دنبال کنیم تا با چمن مصنوعی و شرایط آب و هوایی بیشتر آشنا و نزدیک شویم.

وی افزود: کار سختی را در بازی مقابل داماش داریم اما سه امتیاز بازی را می‌خواهیم تا امیدوارانه‌تر به بازی‌های بعدی فکر کنیم. البته داماش برای نیفتادن می‌جنگد و ما برای حضور در کورس قهرمانان می‌جنگیم کار خیلی سخت است.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا با توجه به تغییرات باز هم می‌خواهید در پرسپولیس بمانید یا خیر،‌ گفت: من قبلاً هم گفتم قرارداد ما با پرسپولیس سه ساله است و برنامه‌ریزی سه‌ساله کرده‌ام، می‌خواهم برنامه‌هایم را در سه سال اجرایی کنم تا ان‌شاءلله به هدفم برسم.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سؤالی که آیا قهرمان می‌شوید یا خیر،‌ گفت: پیش‌بینی قهرمانی کار بسیار سختی است و نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما با توجه به توان بازیکنانم در تمام بازی‌ها با تمام وجود و برای شادی دل هواداران برای سه امتیاز به میدان می‌رویم تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب