امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24527 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعلام نتایج آزمون کتبی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور

خبرایران: دکتر بهرامی نسب، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج مرحله نخست مسابقات بخش کتبی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت مراکز علمی کاربردی کشور خبر داد.
اعلام نتایج آزمون کتبی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر بهرامی نسب گفت: آزمون مرحله نخست بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت که در ماه گذشته با مشارکت بالای دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار گردید.

معاون فرهنگی و داشنجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در این دوره از جشنواره نزدیک به پانزده هزار نفر ثبت نام صورت گرفته است که در این بین بخش کتبی بیشترین سهم ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داد و همین امر موجب گردید بیشترین میزان مشارکت در مرحله نخست مسابقات قرآنی در بخش کتبی صورت پذیرد.

دکتر بهرامی نسب اعلام داشت: طبق آئین نامه جشنواره، دانشجویان، اساتید و کارکنانی که موفق به کسب حدنصاب لازم شده اند به مرحله نهایی مسابقات کتبی راه یافته اند که اسامی آنان در جدول ذیل اعلام می گردد و سایر شرکت کنندگان  جهت اطلاع از امتیاز خود به آدرس های ذیل می توانند مراجعه فرمایند.

دانشجویان: http://qurand.uast.ac.ir

مدرسان و کارمندان:  http://quranm.uast.ac.ir

گفتنی است مسابقات نهایی بخش کتبی در هفته دوم شهریور ماه سال جاری بین راه یافتگان به مرحله کشوری  برگزار خواهد شد. که نحوة برگزاری و تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب