امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24541 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تشریح عملکرد بانک قرض الحسنه مهر

خبرایران: جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان گیلان به مناسبت هفته بانکداری اسلامی با حضور پدرام، رئیس هیات مدیره، نجدی، مدیرامور استان ها، فرجی مهماندار، رئیس اداره توسعه سرمایه انسانی و بلادی چولابی، مدیر شعب این استان برگزار شد.
تشریح عملکرد بانک قرض الحسنه مهر

به گزارش خبرایران،  در این نشست، پدرام رئیس هیات مدیره، بانک ضمن تبریک عید قربان و هفته بانکداری اسلامی با ابراز تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط مدیریت شعب و پرسنل استان گیلان جهت نیل به اهداف ابلاغی و رشد و تعالی روزافزون، به تشریح عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سیستم بانکی کشور پرداخت.

وی با تاکید بر اقدامات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای اعطای تسهیلات تکلیفی به متقاضیان سازمان های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، بیان کرد: این بانک حدود ۹۰ درصد سهمیه تکلیفی را به متقاضان پرداخت نموده و از این حیث عملکرد بسیار مناسبی در شبکه بانکی کشور دارد.
رئیس هیات مدیره بانک با بررسی عملکرد استان گیلان در پنج ماه ابتدای سال جاری گفت: با توجه به سطح تحصیلات و جوانی پرسنل گیلان، این مدیریت باید در ارزیابی پایان سال جزو پنج استان برتر کشور قرار گیرد و این امر از طریق بازاریابی مستمر در همه سطوح بانک محقق خواهد شد.
پدرام با یاد آوری نکاتی در خصوص مشتری مداری، یاد گیری و رعایت رفتار سازمانی، جذب منابع بیشتر با توجه به کاهش نرخ سود سپرده ها و تأکید بر جذب بیش از پیش حسابهای قرض الحسنه جاری و معرفی خدمات بانک در این حوزه، سخنان خود را به اتمام رساند و از پرسنل شعب معلم رشت (۶۴۰۷) و میدان معلم لنگرود (۶۴۰۶) بدلیل کارکرد مناسب تقدیر نمود.
در ادامه، نجدی، مدیر امور استان ها طی گزارشی، عملکرد استان گیلان را با شاخصه های ضعف و قوت و نیز فاصله نسبت ها با ارقام هدفگذاری شده تشریح و از شعب برتر استان که به اهداف طلایی تعیین شده رسیدند، تجلیل نمود.
همچنین، نجدی، بر اهتمام همکاران در بازاریابی مشارکتی، برنامه ریزی جهت دستیابی به اهداف، اخلاق مداری، برخورد مناسب با مشتریان، تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شعبه، پیگیری و وصول مطالبات، توجه به ماموریت بانک در جهت جذب مشتریان حقیقی، اجرای کامل دستورالعمل ها و پرداخت تسهیلات تکلیفی تاکید کرد.
فرجی مهماندار، رئیس اداره توسعه سرمایه انسانی نیز در ادامه جلسه، ضمن تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت، رفاهیات پرسنل و برگزاری دوره های آموزشی از اهم برنامه های آتی این اداره مطالبی را بیان نمود.
در پایان این جلسه روسای شعب و دوایر ستاد استان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به مدیران ارائه نمودند و در این خصوص رهنمودهای لازم توسط رئیس هیات مدیره بانک ارائه گردید.
شایان ذکر است، در ابتدای این همایش، بلادی چولابی مدیر شعب استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و تبریک عید قربان و هفته بانکداری اسلامی، گزارش آماری از عملکرد واحدهای صف و ستاد و نیز اهم اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته طی ۵ ماهه نخست سال جاری ارائه کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب