امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24545 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گام های بلند شرکت بیمه حافظ در منطقه آزاد ماکو

خبرایران: دکتر عبدالرسول عطایی مدیرعامل بیمه حافظ و روح اله عظیمی معاون فنی بیمه حافظ از شعبه ماکو بازدید و از نزدیک فعالیت این شعبه را مورد بررسی قرار دادند.
گام های بلند شرکت بیمه حافظ در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، دکتر عبدالرسول عطایی (مدیرعامل) و روح اله عظیمی(معاون فنی) روز یکشنبه 12شهریورماه از شعبه ماکو بازدید و از نزدیک فعالیت این شعبه را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین در این بازدید، هادی گوزل زاده رییس شعبه ماکو با ارایه گزارش عملکرد این شعبه، نیاز سنجی ها و سایر برنامه ها و اولویتهای این شعبه را در سال جاری بیان کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه حافظ همچنین در سفر خود به منطقه آزاد ماکو جلساتی نیز با معاون مالی و اقتصادی و معاون سرمایه انسانی سازمان منطقه آزاد ماکو داشتند در خصوص تسهیل و تسریع ارائه خدمات بیمه ای به فعالین اقتصادی منطقه گام های مثبتی برداشته شد.

حمایت و تعامل با سرمایه گذارها، ارایه طرحهای جدید بیمه ای، تعامل و همکاری بیشتر با منطقه آزاد ماکو از دیگر محورهای این جلسه بوده است.

لازم به ذکر است در حاشیه این سفر دیدار صمیمانه مدیرعامل و معاون فنی با نمایندگان فعال شرکت بیمه حافظ در این منطقه برگزار شد. در این جلسه ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و افزایش رضایتمندی بیمه گذاران، رقابت سالم، تسریع در پرداخت خسارت و جذب مشتریان جدید، تحقق اهداف و برنامه های شعبه ماکو و...از جمله مواردی بود که عبدالرسول عطایی بر پیشبرد و پیگیری آنها تاکید کرد.

همچنین نمایندگان درمان تکمیلی نمایندگان و انجام تبلیغات هدفمند را از مدیرعامل درخواست کردند که بررسی و رسیدگی آنها در دستور کار بیمه حافظ قرار گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب