امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24563 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازشناسی چهره‌های ماندگار در مستند «مشاهیر تهران»

خبرایران : مستند «مشاهیر تهران» با محوریت معرفی و آشنایی با چهره‌های ماندگار در عرصه علمی، فرهنگی، اجتماعی، هنری از امروز14 شهریور ساعت 17:30 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
بازشناسی چهره‌های ماندگار در مستند «مشاهیر تهران»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شبکه مستند، «مشاهیر تهران» به تهیه‌کنندگی محمود اسعدی و کارگردانی آزیتا رصافی  به معرفی مشاهیر و بزرگان عرصه علم و دانش می‌پردازد.

رصافی در توضیح این مستند گفت: مشاهیر تهران در 8 قسمت 30 دقیقه‌ای تولیدشده و می‌کوشد بینندگانش را با مشاهیر تهران که همگی به‌عنوان چهره ماندگار شناخته‌شده‌اند، آشنا کند.

وی افزود: مرحوم داوود رشیدی چهره ماندگار در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون ، علي موسوي گرمارودي چهره ماندگار بخش شعر ، علی رواقی چهره ماندگار ادبیات، پروفسور محمدحسن گنجی پدر علم جغرافیا، غلامرضا پورمند چهره ماندگار علم پزشکی، سید علی ابطحی چهره ماندگار عرصه علوم پزشكي كشور و محمدحسن شجاعی فرد رئيس دانشگاه علم و صنعت  از مشاهیری هستند که در این مجموعه مستند معرفی می‌شوند.

این کارگردان گفت : این مجموعه مستند امروز با پخش مستند پرتره‌ای از پرویز کردوانی پدر علم کویر‌شناسی ایران با عنوان «ستاره کویر» آغاز می‌شود.

مجموعه مستند «مشاهیر تهران» را آزیتا رصافی نوشته و از دیگر عوامل آن می‌توان به ماكان عاشوري و رامين دانيالي تصویربردار، پيشكوت حسامي صدابردار و محمدرضا سرمدي

محمدرضا سرمدی تدوینگر و صداگذار اشاره کرد. 

این مستند سه‌شنبه‌ها  ساعت 17:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب